Mijn meiden worden over 2 weken 1 jaar. En nu krijg ik de vraag of ik cadeautjes weet om te geven. Maar ik weet dus letterlijk niks! De meiden hebben een grote zus van 7 dus een poppenhuis en poppen, kinderwagens in overvloed. Kom maar op met jullie ideeën! Of welk speelgoed is voor jou baby/dreumes onmisbaar?
Duplo Autobaan/trein Blokken Alles voor in en om het huis te helpen (schoonmaakset van melissa&doug was hier een hit vanaf t moment dat ze konden lopen) Grimms regenboog Puzzels Boekjes (vooral met flapjes waren op die leeftijd een feest) Tafeltje en stoeltjes om aan te knutselen (misschien nog wat op de groei, maar toch...) Magnetische tegels om mee te bouwen (wij hebben die van magnatiles, vinden beiden kids -bijna 3 en net 1- fantastisch) zoiets...?
Oh ja en buitenspeelgoed; glijbaantje, zandbak en/of watertafel. en anders kleertjes, pyjama’s en dat soort praktische cadeaus.
Boeken Ballen Toet toet auto of zoef zoef dieren Stapelbekers Activiteitenkubus Ark van Noach Vormenstoof Muziek instrumenten
Loopfiets Toet Toet auto’s of zoef zoef dieren Activiteitenkubus Boekjes met geluid Blokjes om te stapelen
https://www.kleinezebra.com/blog/mix-match-rock-roll-met-de-mini-flip-van-wishbone-n1417 Wij zijn hier echt heel blij mee! Week hebben wij zelf deze 2e hands gekocht.
Loopkar wij hadden die van de IKEA omdat je de stang aan kon passen, de remmen en vol kon laden hahaha. Duplo eten was een hit net als de IKEA keuken met pannetjes. Vooral met afwasborstel, mini theedoek en handdoek. Veger deed het mooi goed net als een stoffer en blik. Mini stofzuiger is ook leuk. Normale Duplo is ook altijd goed. Voor wanneer ze iets ouder zijn is smart max ook fantastisch.