Cadeau ideeën

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 20 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Mijn buren geven een feest en wij zijn uitgenodigd (ze worden beide 60). Wij wonen nu 2 jaar naast elkaar en gaan normaal niet naar elkaars verjaardagen maar spreken af en toe af. Ze zijn overigens super aardig echt leuke buren.

Ik vind het lastig wat ik als cadeau geef. Ik zat te denken om ongeveer 30 euro uit te geven. Mijn buren hebben een mega groot huis en van binnen staan ook heel veel mooie spullen. Ik vraag me dus af waar ik ze nog blij mee kan maken omdat ze veel hebben en een dure smaak lijken te hebben. Ik zat te denken aan bijv een borrelpakket van de kaasboer ofzo maar ja ze hebben op de dag van het feest natuurlijk hapjes en misschien nog veel over. Ze hebben hun eigen wijn dus dat valt ook af. Hebben jullie nog ideeen? En anders app ik ze denk ik maar gewoon om het te vragen.

2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Je kan bij de kaasboer vragen of ze de kaas kunnen vacumeren, dan hoeft het het niet zo snel opgemaakt worden.

Koraal82 vindt dit leuk.
  3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Hebben ze een bbq in de tuin staan?
    Dan een kadobon van de slager, leuk ingepakt in bbq-stijl.

Koraal82 vindt dit leuk.
  4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Cadeaubon van de intratuin?
    Rituals en bierpakket?

Koraal82 vindt dit leuk.
  5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Een "koffie" bon. Wij hebben hier een koffie-speciaalzaak en ik vind het heerlijk om dan daar weer eens mijn favo bonen te halen.

Koraal82 vindt dit leuk.
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Een bon van een koffie/theezaak zou ik heel blij van worden. Voldoende keus voor iedereen.

Zuivelhoeve is ook leuk, maken ze wel altijd leuke pakketten

Een bon voor een plaatselijk koffiezaak is ook leuk. Zelf ooit gekregen om met zijn 2en koffie te zitten drinken.

Koraal82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina