Misschien zo'n klein zandbakje voor in de tuin? Kan hij straks in de zomer lekker in de zandbak spelen... Wij hebben dit aan vrienden gegeven voor de 1ste verjaardag van hun dochter (in zo'n schildpadvorm.. ) Eerst hebben ze het als zwembadje gebruikt en later als zandbak.. Natuurlijk afhankelijk van je kindje of je hem rustig in zo'n zandbak kan laten spelen.. M'n neefje at namlijk al het zand op
Wij hebben Louise een zandbak gegeven (zo'n blauwe schelp), en 100 ballenbakballen. Dan kan ze ofwel in de ballenbak, of zandbak of als zwembadje ermee spelen. Van familie/vrienden hebben wij de volgende dingen gekregen: * loopvliegtuig van winnie the pooh * microfoontje van Vtech * De ark van Noach van Smartville * kleertjes * boekjes eeehh we hebben nog veel meer gehad maar ik ben het een beetje kwijt hahahaha
Hemel, we hebben nog 7 maanden te gaan maar ik zie nu al op tegen alle troep die we gaan krijgen! Pffff
Wij gaan hier over iets minder dan twee weekjes ook een eerste verjaardag vieren. Van mijn ouders krijgt hij speelgoed van Little people en van mijn vriends zijn ouders duplo. Van ons krijgt hij een mooie houten blokken set én we gaan zijn hele kamertje opnieuw verven (we zijn net verhuisd) en leuk inrichten. En oh ja, daar heb je niet zoveel aan maar mijn vriend is professioneel gitarist en Elian krijgt zijn allereerste gitaar plus versterker van mijn vriend. Ja serieus. Een compleet werkende electrische gitaar met alles erop en en eraan en versterker maar dan in een kinder/miniformaat. Heeft hij natuurlijk geen bal aan voorlopig maar mijn vriend heeft altijd gezegd: mijn zoon krijgt op zijn eerste verjaardag een gitaar...
- schommel - loopfiets - woezel en pip boekjes + cd/ dvd - dvd's van bijv. bumba/ dribbel/ tik tak etc. - cd met kinderliedjes - 1e loop schoentjes - auto garage - puzzels - boekjes - lunchtrommeltje + beker met naam erop (erg leuk) - speelgoedbankje/ speelgoedkist - kleren