cadeau idee nicht

Discussie in 'De lounge' gestart door berbel, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Mijn nicht wordt 45 en ik ben op zoek naar een cadeautje.
    Geen rituals of ander douchespullen, wat is leuk onder 10 euro?
    Ik vindt het zo moeilijk want ze heeft natuurlijk 'alles' en ik wil graag iets origineels, iemand een idee?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ze hebben leuke schilderijen bij de Action :D

Verder ook zo'n dienblad, dump je er wat kaarsen op en koop je zo'n zak frutsels (opvulmiddel), strooi je dat op het dienblad langs de kaarsen.... Loop je naar de Kruidvat en trek je daar het doorzichtige folie van de rol af en pak je het in. Strikje erom heen en dan: HAPPY BIRTHDAAYYYYYY :D

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hahaha :D lol
    you're funny :p

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.294
    10.263
    113
    lang leven de action!
    Wat dacht je van een theepakket. Leuke glazen wat thee, theeei, schaaltje met wat lekkers en alles op een dienblad.
    Natuurlijk kan dat ook met koffie.

misschien een soort kerstpakketje. Een dienblad met wat nootjes/chipje, koekjes, snoepje, chocolade, wat servetten, kaarsje, schaaltje of net wat je allemaal leuk vind.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik zou ook iets van een pakketje doen. Ik weet niet war je nicht van houdt, maar een thee-, koffie-, of bakpakket is altijd leuk om te geven krijgen! Denk dat je bij Xenos of Action prima kunt slagen voor rond de 10€!

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee niet grappig bedoelt, ik ben boos op de kruidvat, bloemist en supermarkt hier. Ik zocht van dat doorzichtige inpakfolie voor een cadeautje. In de supermarkt: nee sorry, dat verkopen we niet. Bij de kruidvat: nee sorry, dat verkopen we niet. Bij de freaking bloemist: nee sorry, dat verkopen we niet... En het staat er ALTIJD. Ik zie de rol staan op de zelf-inpak-tafel. Je mag gewoon je eigen producten ermee inpakken maar ze verkopen niks...

Ik word daar recalcitrant van en ga gewoon met een cadeautje; ook al koop ik het dus niet daar in die winkel - bij hen langs en pak het daar in.

7. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    De xenos verkoopt dat doorzichtig folie gewoon op een rol net als cadeaupapier..

8. Roxyroxx

Haha idd Joycey :p

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Action ook.....

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Die hebben we hier niet en de Action heb ik nog nooit gecheckt. Die zit namelijk niet in het centrumpje hier; of althans, niet op de route en ik ben te lui om 3 straten verderop te gaan kijken ;)

11. kili

kili Niet meer actief

thee/koffieboeket, kun je vaak kopen bij simon levelt oid.
    Doet het hier ook altijd goed ( of evt zelf maken)

12. Roxyroxx

Huh? Je was toch zo'n Action-addict :p

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja maar mijn huis is slechts 30 vierkante meter :(

Ik heb alleen maar verdriet als ik daar binnen ben want ik zou zo graag een 15x zo groot oppervlak vullen met al die leuke spulletjes daar binnen! :D

Nu ben ik net een halve Geert Wilders; vol = vol :x
    Ik heb laatst zelfs cadeautjes op de ruilhoek gezet voor koffiepads.
    Niet omdat het niet leuk was, maar omdat ik er geen plek voor had.

Deel Deze Pagina