Ik ben even nieuwsgierig of jullie je kind alleen zouden laten in een hotelkamer, zodat je zelf beneden in het restaurant nog even wat kan drinken 's avonds. Ik zou het zelf nooit doen, voor geen goud, maar ben wel benieuwd hoe jullie er over denken.
Nee, natuurlijk niet! Moet ook gelijk aan Madeleine denken... Ik snap zulke dingen ook gewoon niet van ouders.
Ik denk alleen met een babyfoon op zak o.i.d. en dan nog zou ik elke dertig minuten even gaan kijken. Wij hebben het nooit gedaan, kind sliep gewoon naast ons aan tafel in de wandelwagen, buggy of op schoot.
Wij doen dat wel. Ik ga echt 's avonds om 19/20 uur niet al in het donker zitten te wachten tot het laat genoeg is om zelf te gaan slapen. En daarbij gaan ze dan al helemaal niet slapen als ze in de gaten hebben dat wij ook nog in de kamer zijn. Ik ga wel iedere 10 minuten kijken of alles nog goed is.
Zal het hele forum wel over me heen krijgen, maar ja dit heb ik op vakantie wel eens gedaan. Overigens alleen met babyfoon bereik. Zonder zou ik dan weer absoluut niet doen.
Nee natuurlijk niet. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die het wel doen. Maar goed, ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Ja weleens gedaan tijdens een vakantie. Bewaker zat 5 meter naast onze deur, barretje zat misschien nog eens 15 meter verder en onze babyfoon had het bereik dus ieder gek geluidje hoorden we meteen en stonden net zo snel in de hotelkamer als dat ze thuis boven in bed lag en wij beneden in de tuin zouden zijn. Voor ons voelde dat ok en bij de kleinste twijfel hadden we het ook zeker niet gedaan.