Mijn dochter heeft morgen een afscheidsfeestje van iemand van haar hockeyteam. Het meisje gaat verhuizen en geeft daarom een feestje. Mn dochter heeft 2 seizoenen met haar op hockey gezeten en door corona niet veel gespeeld. Ik wil wel een kleinigheidje voor haar kopen, maar weer niet zo goed wat, want ken het meisje ook niet zo goed. Iemand een idee voor een leuk kleinigheidje?
O ja dat is wel handig om te vermelden. Mijn dochter is bijna 10, dus schat het meisje ook zo rond 10/11 jaar.
Oeh die categorie heb ik nog niet om me heen dus heb even geen idee. Maar wat vind leuk je dochter leuk? Grote kans dat haar vriendinnetje dat ook leuk vind
Als het een meisje meisje is dan is misschien van die verzorgende maskers leuk en badbruisballen. Iets voor in het zwembad.
Op dit moment zijn die pop-it rubberen matjes toch een beetje een trend onder de kinderen van de basisschool leeftijd? Zo zoiets kopen met een klein puntzakje snoep erbij en dat leuk inpakken in een celofaantje? Ik heb altijd kleinigheid kadotjes op voorraad voor als ik iemand een aardigheidje kado wil doen. Heb pas dit setje gemaakt met een maskertje, washandje, kan je nog een leuke gekleurde spons en leuke verpakking douchegel bij doen bijvoorbeeld in dezelfde kleur en weer inpakken in een celofaantje (je merkt het ik hou van Celofaantjes voor kadotjes haha) Edit. Was de foto vergeten, zie met foto maken dat ik er ook een bellenblaas in dezelfde kleur en schriftje met pen bij had gedaan. Dit soort kleine kadotjes heb ik dus veel op zolder liggen. Als ik wat kleins tegenkom waarvan ik denk dat is leuk als kleinigheidje maar ik nog geen gelegenheid heb koop ik het alvast en pak het in zodat ik het zo van zolder kan graaien als er een gelegenheid voor is. Als ik dan bij vrienden ga eten bijvoorbeeld neem ik altijd wat mee voor de kinderen. Of als er een kind jarig is neem ik zoiets mee voor het broertje of zusje zodat die ook iets krijgt. Of voor kinderfeestjes zodat ik alleen een klein kadotje bij hoef te kopen en het er toch gezellig uitziet om te geven en krijgen. Bekijk bijlage 694670 Bekijk bijlage 694671
Mijn dochter heeft ooit eens een bon gekregen van 15 euro voor een uurtje paardrijden en verzorging bij een manege. Was heel erg in de smaak gevallen. MC donaldsbon? Boekenbon? Setje van sieraden maken, of parfum maken, of iets in die trent?
Iets van badbruisballen (maar moet het kind wel een bad hebben natuurlijk ) doet het hier altijd goed. Doucheschuim ed ook trouwens (en wat veiliger als je geen idee hebt of iemand een bad heeft ). Een leuk tijdschrift of puzzelboekje vinden ze ook altijd leuk. En lekker natuurlijk ook altijd. Alles wat roze en ‘lief’ is, is hier ‘not done’.
Washitape? Chocola (tony of Milka oreo of zo)? Opblaasding voor in het zwembad? Letterbox? Heb je een flying tiger in de buurt daar hebben ze altijd wel leuke geinige dingen.