help! Moet vandaag naar de verjaardag van het zoontje van mijn nichtje.. Hij wordt 2 jaar... maar ja.. wat vind zo'n mannetje leuk? En moet zo rond de 15 euro kosten... en woon in een dorp, dus we hebben alleen de intertoys.. misschien een leuk spelletje of zo?? of iets van een auto? boekje?? nou welke mama van een 2 jarige heeft de gouden tip? x
Mijn zoontje heeft voor zijn verjaardag een autogarage gekregen, was geloof ik 20 euro. Wel van de intertoys, is een groot succes. En een voetbaldoel vind hij ook heel leuk.
een gereedschapskistje kleurtjes/kleurboeken verf/klei duplo-doos (de dierentuin hebje al voor +- 15e) een kruiwagen voor buiten een dvdtje/ muziek cd een tshirt ofzo, hij krijgt al zoveel speelgoed ik zal even informeren bij de mama...die heeft vast nog wel iets op t lijstje staan
Kleurtjes DVD van Plop, Teletubbies of Nijntje Een mooie rode brandweerauto Een puzzel Badkrijtjes Succes!
bedankt! heb mijn vent meegenomen en die kwam met zo'n radiografische bestuurbare thomas de trein aan.. zucht.. ach jaaa.. hij zal hem wel leuk vinden! bedankt! x
nou.. de batterijen hoefde er niet eens in! bleek zo'n cars figuurtje te zijn en hij was diepgelukkig! niemand mocht eraan komen! x
mijn zoon is bijna 2, en zijn favorieten zijn: duplo puzzels autootjes boekjes (met dieren, auto's, flapjes) oh, zie nu dat je al wat hebt. klinkt ook goed!