Wie heeft hier ervaring mee en wat houdt t in? Ik zie op de site dat t een circus feest is en dat de kinderen opdrachten krijgen. Iemand dit al eens gedaan? Hoe lang duurt t en wat moeten ze doen? Ik dacht dat je vroeger je eigen eten mocht bakken.is dat nu ook nog?
In juli een kinderfeestje gehad van onze dochter, het circus spel was helaas kapot, dus ze hebben andere spellen gedaan zoals wie ben ik en het kind mocht daar dan vragen over stellen, en nog een bord spel rondleiding in de koeling ect... In de keuken mag helaas niet meer in geen een Mac donalds is te gevaarlijk! Ze worden echt hele tijd bezig gehouden door iemand die daar werkt! Wij hebben de kids niet gehoord. Daarna een happymail enz, en als laatste mogen de kinderen zelf een ijsje maken met hulp van een medewerker. Ik vond het zelf heel goed geregeld, en alle kinderen hadden het super naar hun zin! Zo alles bij elkaar duurt het 3 uurtjes in, daarna hebben ze nog even lekker buiten gespeeld bij de Mac donalds.
Haha, wat is de wereld toch veranderd. Toen ik ruim 30 jaar geleden mn feestje bij de Mac had mochten we zelf hamburgers omdraaien en brandde één meisje daarbij haar handje. Daarnaast werden we - bij wijze van grapje- even opgesloten in een donkere ijskast. Ruim de helft van de kinderen kwam daar huilend uit . Daarna gewoon een frietje en een hamburger eten en meer stelde het niet voor. Tja. Goed om te horen dat het er nu anders aan toe gaat. Sorry, beetje off-topic...
Haha nou... wij mochten ook gewoon ons hamburgertje bakken hoor. Geen verbrande handjes en ook niet opgesloten in de inskast. Ik vond dat toen erg leuk. Nu klinkt het beduidend minder. Maar spelletjes doen en daarna frietjes zoals hierboven wordt uitgelegd.. klinkt toch een stuk leuker dan hoe ze dat op de website vertellen