Ik ben me op het moment aan het oriënteren op cadeaus voor 5 december. Mijn oudste word in februari 7 en heb echt geen idee wat ik voor haar zal kopen. Ze houdt erg van knutselen, muziek/dansen. Maar daar heeft ze al zoveel voor. Heeft er iemand goede ideeën?
Mijn dochtertje is deze week 7 geworden, ze heeft o.a. gekregen: *topmodel spullen *lego friendz *mp 3 speler met boxje (vindt ze echt heel leuk) *make up spulletjes (vind ik zelf wat minder haha) *boeken van boomhut
Hier toen ook TopModel spullen, verder wat knutselspul, een spacescooter (groot succes), boeken (Boomhut had ze al, maar nog steeds een groot succes), oorbellen (gaatjes heeft ze december op eigen verzoek van oma gekregen, de oorbellenverzameling krijgt dus af en toe aanvulling ) en een nieuw balletpakje. Als ze het nog niet heeft en van zwemmen houdt, zijn snorkelspullen ook leuk. En een mp3-speler is inderdaad ook leuk (had ze hier al). Discobal of -lichten is ook leuk.
Een moppenboek vinden ze ook vaak leuk . Zo een ring waarmee je kan breien en wol, vond mijn nichtje dit jaar ook erg leuk. Een abonnement op een tijdschrift .
Mijn dochter wordt in januari 7. Zij vindt haar Xoomy erg leuk. Daarnaast heeft ze sinds kort de Foam Clay ontdekt. Erg leuk als ze van knutselen houdt en heel veelzijdig. Ze krijgt van ons met haar verjaardag een camera, ze wil graag foto's gaan maken. Inderdaad een abonnement op een leuk tijdschrift. Boekenserie van de Boze Heks. Een turnmat?
Bedankt voor de reacties! Staan wel wat dingen tussen welke ze leuk vind. Ze is nu aan het afzwemmen voor haar diploma A. Dus snorkelen zal ze inderdaad ook erg leuk vinden. Net zoals mp3speler en de foamclay.
Hier had ze oa lego friends. Flashing rollers, van die wieltjes die ze los onder de schoenen te binden ipv die heellies.
Oh flashing rollers zal ze ook geweldig vinden!! Heelies zijn op haar school verboden (ben er ook geen fan van) maar die rollers lijken me wel handig!
Oh die flashing rollers heeft dochtertje ook gekregen. Maar wel heel enge dingen hoor (nu is mijn dochtertje ook niet heel handig).
- Topmodel boeken en potloden - Nagelakjes, (topmodel) plak tattoo's, (kinder)parfum, douche of badschuim, lipgloss, haarkrijt - Fototoestel, fotoboek, fotolijstjes - Doh vinci met houten fotolijstjes oid om te pimpen - Mp3 speler en boxje - Cd speler voor op haar kamer met (luister) CD's - Spaarpot (die het geld voor je telt. Groot succes hier!), portemonnee - Dagboek - Kalender van Topmodel (kan je zelf nog op tekenen, stickers plakken, etc.) - Horloge, oorbelletjes - Boeken van Heksje Lilly (regelmatig voor 2,- bij de Kruidvat) - "ik leer tekenen met Jill" boek is hier ook een succes - Abbonnement op de Penny of een ander tijdschrift - mandala's maken Dochter heeft voor haar 7e verjaardag een Space Scooter gehad (ze wilde en wist echt niets anders). Moet bekennen dat er veel gebruik van gemaakt wordt.
Hier een jaartje jonger, maar ook zoals eerder genoemd van die topmodel (sticker )boeken, loom elastiekjes, ministeck, leesboekjes, woordkwartet
Mijn dochter is 7,5 jaar oud. Zij speelt graag met: - Lego (Friends) - Schleich paarden - My Little Pony poppen Verder een hit: - knutseldozen van Djeco Deze is duur, maar geweldig: djeco glitterschilderijen - beestjes DJ09503 | ilovespeelgoed.nl - Minispelletjes van Djeco djeco mini logix - wie is het - meisjes DJ05357 | ilovespeelgoed.nl - Topmodel. Dit boek is erg gaaf. https://www.bol.com/nl/p/top-model-make-up-creatiemap/1004004009712945/
Ohja, en natuurlijk - plaktattoeages en tattoostiften - luisterboekjes (Kruidvat en Trekpleister hebben ze vaak, Mediamarkt soms) - opduikspullen voor in het zwembad - een spelletje: elektronisch doolhof is leuk. 'Wie is het?' ook. En Haba heeft ook veel leuke spellen. - een tasje - opmaakspullen - briefpapier - magisch inkt - tekenpapier - badmintonset - skeelers - step - knutselspullen: wiebeloogjes, veren, glitterlijm, kartonnen doosjes om te versieren (Action).
Djeco knutselspullen zijn idd een aanrader! Leuk & origineel. Deze is ook leuk djeco trekpoppen - danseressen DJ09652 | ilovespeelgoed.nl zelf kleuren en dan in elkaar zetten. Of deze djeco krimpie dinkie - sieraden maken het hertje en de vogel DJ09494 | ilovespeelgoed.nl (dochter had wel wat hulp nodig met het in elkaar zetten van de ketting met de kleine ringetjes).
Die zijn ook leuk. Ik wil voor kerst (of Sint) een set kopen met zandkleurplaten. Die vind ik ook zo mooi. Met die danseressen/splitpennen: moet je die figuren zelf uitknippen of moet je ze uitdrukken?
Je hoeft ze inderdaad alleen maar uit te drukken. Die zandkleurplaten heb ik hier idd ook op het lijstje staan
dochter is begin okt jarig en wordt dan 7 jaar ze krijgt het volgende -nieuwe fiets - nieuwe sporttas - nieuwe handbalschoenen - leesboekjes - spelletjes -dingen van topmodel - kadobonnen - geld
Mijn dochter wordt vrijdag 7 maar hebben afgelopen weekend haar verjaardag gevierd. Wat zij erg leuk vindt/ gekregen heeft, m.u.v. de knutselspullen; Space scooter, Vulpen, Barbie, Opbergmap van Top Model Briefpapier, Horloge, Nagellak,
Mijn dochter van 6 speelt graag met Kapla en ogo bild pod. Misschien is zoiets ook leuk? Met Sinterklaas wil ze graag een 3dpen, lijkt me ook heel leuk, maar daar hebben we dus nog geen ervaring mee.