wat kan zoontje aan zijn juf geven straks bij de juffendag(verjaardagen van de juffen) en de stagiaire neemt ook afscheid. ik heb geen idee wat of hoe duur. ideeen?
Ik ben naar de wereldwinkel geweest en heb voor de juffen van die kleine geurkaarsjes gedaan ( schildpadjes) 2,49 euro per stuk Leuk zakje erbij gekocht.
heb twee zelf gekweekte tomatenplantjes in een mooi weckpotje gezet met een lintje erom en een kaartje met de tekst "Bedankt lieve juf dat je me liet groeien!" op www.welke.nl vind je nog meer ideeen trouwens.
Ik heb dit jaar notitieboekjes gekocht. Vorig jaar een leuke sleutelhanger. Boekjes gekocht bij Welkom - De Vrolijkebloem
Of een pot met ingrediënten om koekjes te bakken, leuk lint erom, etiketje maken, kost niet veel en ziet er leuk uit. Zoiets: Koekjespotten maken | Grabbits
bij de hema hebben ze leuk doorzichtig doosje met mini koekjes voor 2,- die heb ik leuk ingepakt in folie
Hier een klein bloempotje met wen klein plantje. Daar een geurzakje bij gedaan en leuk ingepakt. Hoeft niet zo groot en duur te zijn.
ik weet dat niet. we hebben gewoon juffen verjaardag op de agenda. we hebben 3 juffen in totaal. op de laatste dag kleuterfeest hebben ze. hahahaha.
Doet iedereen dat ? Mijn dochter zit nog niet zo lang op school. Wel net juffendag gehad waar iedereen een bijdrage heeft gedaan voor een gezamelijk kado. Maar ik begijp dat het ook gebruikelijk is aan het einde vh schooljaar iets te geven ? Ze zit volgend jaar trouwens bij dezelfde juf.. Ik " ken" de gewoonten nog niet zo goed.
Oh dat ziet er leuk uit zeg!! Kris, ik vraag het me ook af. Vorig jaar heb ik niks gedaan (bij zoon) en ik meen me te herinneren dat ik toen bijna de enige was maar weet het dus niet meer zeker... moeilijk...
Hier is het heel gangbaar om de juf op de laatste schooldag een kadootje te geven... Ik stond daar vorig jaar met lege handen en was een van de weinigen... Erg genant vond ik... ;-(
ik heb kleine potjes jam gekocht samen met aardewerk lepel en kom voor de jam.mooi ingepakt. van dille kamile winkel!
Ik ben ook op zoek naar een leuk idee voor de laatste schooldag. Bij mijn dochter doen we een gezamenlijk kado. Mijn zoon heeft 2 juffen 2 klassenassistentes en een logopediste... En ja ik wil het ook niet al te gek maken. Ik zat te denken aan een tijdschrift ingepakt met een zelf gemaakt kaartje erbij.