Ik zou graag een leuk cadeau voor mijn kraamhulp willen kopen, ze komt nog 2 dagen, maar ze heeft me zo fantastisch geholpen. Meer dan alleen maar haar werk. Ik moet alleen tot mijn schaamte bekennen, dat ik niet zo heel veel over haar weet, tenminste niet iets wat ik kan gebruiken voor een cadeau. Eigenlijk hebben we het sinds gisteren pas ook een beetje over haar, daarvoor was ik nog te vermoeid en vol van alles om ook naar haar te vragen. Toch wil ik wel een beetje een leuk cadeau geven en niet bad setje zoveel wat ze niet gebruikt. Wat hebben jullie gegeven?
Mijn vriend had VVV bonnen gehaald. Haha, lekker mannelijk cadeau. 2 dagen later lag het meest scheetige pakje in de bus. Had ze gekocht van die bonnen en opgestuurd. Vond dat zo lief! Ik vind het altijd wel leuk om een mooi pakketje samen te stellen van tapas met 2 mooie schaaltjes of een pasta pakket bijvoorbeeld.
Bij de eerste hebben we wel een badsetje gegeven, maar ook omdat ik toen 2 kraamhulpen had en dat was lekker makkelijk Bij de tweede hebben we zo'n zustershorloge gegeven, ze was die van haar ergens kwijt geraakt en telde nu de hartslag met dr telefoon, moest ze steeds gaan halen beneden.
Wij hebben bij m'n dochter toen een voorleesboek gekocht (Otje), omdat ze net een half jaartje ervoor oma was geworden.. Deze keer voor de kraamhulp een bos bloemen hihi...
Wij hadden een grote zak spekjes,haar lievelingssnoep, en een ritualsbadset gekocht. Ze was er erg blij mee!
Wij hadden een verwenpakketje gemaakt, omdat ze ons zo had verwend Mandje (xenos of action) met verse sap en vers (klaargemaakt) fruit van de supermarkt, chocola, lekkere thee en tijdschrift. En wij hadden daarbij nog een vvv bon (ze was echt geweldig )
Wij hebben haar ook een zusterhorloge gegeven, met de geboortedatum erin gegraveerd. En een bos bloemen.
ik vind dat sommigen echt veel geven! bonnen enzo. Wij hebben een kaart met een doos chocoloade gegeven. En ja, dat is misschien standaard.. maar ik vind het overdreven om veel geld eraan uit te geven, vind dat het een aardigheidje moet blijven wat om t gebaar gaat. Het is gewoon haar werk waar ze voor betaald krijgt.
Ben ik met je eens. Een kleine blijk van waardering is echt voldoende. Vond het ook overdreven dat mijn vriend zoveel had gekocht. Maar hij was ook heel erg blij met de kv. Was van te voren erg bang geweest dat we een vervelende zouden krijgen haha. De kv vond het zelf ook te veel denk ik, vandaar dat ze er voor ons kindje iets van gekocht heeft.
Hier hebben we de vorige keer bioscoopbonnen gegeven. Daar hield ze va net als wijzelf. Dus vonden we een leuk kado.
Wij hadden het toevallig met de kraamzorg van ze week over Milka, ze vertelde dat ze zo dol was op Milka met hazelnoten, dus die hebben we voor haar gehaald en ze heeft een geboortekaartje gekregen. Vandaag is haar laatste dag
Vrij standaard. Grote bos bloemen, tegoedbonnen, maar ook het geboortekaartje en een paar foto's van ons mannetje. Dat vond ze zo onwijs leuk! Ze gaf aan dat ze lang niet altijd een foto krijgen van de kleintjes die ze verzorgen, en dit vond ze echt heel leuk. Gaan we de volgende keer weer doen waarschijnlijk,. En hopelijk weer aan haar! Was zo blij met dr!
Wij hebben een cadeaukaart van de C&A gekocht. Onze kraamzorg was ook zwanger en ze woont 3 deuren verderop van ons! Zo kan ze voor haar eigen manneke wat leuks kopen als hij geboren is.
Jeetje wat geven sommige veel... Zoals iemand anders ook al zei: Het is haar werk hoor en ze krijgt er voor betaald!! Wij hadden een foto van ons gezinnetje gegeven en een foto van haar met de kleine. Ook het geboortekaartje. En een doosje chocola.
wij hebben een mooie bos bloemen en knoken voor haar honden. (dit was vaak gespreksonderwerp) gegeven. dat viel erg in de smaak bij haar
We hebben haar een mooie orchidee gegeven en het geboortekaartje,die spaarde ze.we hebben ook haar email,en sturen soms een foto van Annefleur,we wilde strakjes er een foto tussen doen van een test.met de vraag of ze deze keer ook weer wil komen( hadden we toen ook gevraagd).