Bioscoopbon met een bak zoete en een bak zoute popcorn van de bioscoop, en een cadeaubon van een lunchroom hier uit het dorp waar ze graag komt. Bioscoopbon met popcorn omdat zij en vriendlief steeds zaten te grappen dat ze samen een filmpje gingen kijken als ik moest rusten (wat er dus nooit van kwam). We waren zo'n 50 euro kwijt maar ze was ook echt geweldig! Spreek haar nog en kwam ook na de kraamtijd nog kijken hoe het ging enz.
Niets, eerst 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en de 4 dagen dat ik kraamhulp kreeg, had ik 2 verschillende dames, dus had er ook geen band mee.
belgische chocolade, kaartje, en rituals bodycreme ik had echt een super leuke kraamhulp en kleine moeite om iets te halen.
nou dat wilde ik ook zeggen! Ze zijn er een dikke week! Als ze van iedereen kados krijgen richting 50 euro enzo... Vind ik best veel!
Een geboortekaartje hadden we gelijk al gegeven toen die binnen waren. Verder een bloemstukje en iets voor haar zoontje de laatste dag (we hadden het er toevallig over gehad waar haar zoontje gek op was, vandaar).
Bij de oudste hadden we een super kraamhulp, zij vertelde dat ze zo graag naar Engeland ging. Voor haar hebben we de hele supermarkt uitgekamd en alle typische Engelse dingen gekocht, thee, quality street, marmelade, scone mix, jam enz enz enz. Dit hebben we allemaal in een mega mand gedaan, samen met een foto van ons zoontje. Deze kraamverzorgster hebben we een bos bloemen en een doos celebrations gegeven, we hadden deze keer ook een stagaire, haar heb en we hetzelfde gegeven.
Een aantal verzorgings producten stuk of 7 van de lijn van Etos zelf en dan leuk ingepakt. Ze was echt super vond dit het minste wat ik kon doen!
Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en mn zoontje 2,5 week dus kreeg uitgestelde kraamzorg voor 3 dagen a 4 uur. Heb er niet bij stilgestaan om haar iets te geven en vond het daar ook te kort voor tevens was ik helemaal niet tervreden want ze heeft bijna geen hand uitgestoken. Ze kwam binnen en zei gelijk, voor het schoonmaken ben ik niet, daar is uitgestelde kraamzorg niet voor bedoeld....dacht gelijk wat kom je dan doen? kwa verzorging voor de kleine waren we in het ziekenhuis al aardig op weg geholpen.... Was blij dat ze uiteindelijk weg was, als ik dat geweten had had ze voor mij niet hoeven komen. De verloskundige daar in tegen hebben we wel een giga doos merci gegeven. Ze was top, mede dankzij haar, de gyn en de kinderarts leeft mn zoontje nog. Ze is me ook nog op komen zoeken in het ziekenhuis in haar vrije tijd en later ook nog bij mn thuis geweest om de geboorte film van mn zoontje de kijken en het een en ander uit te leggen omdat er bij mij nogal wat vragen omhoog borrelde toen ik de film had gezien. Mn man heeft gefilmd omdat ik onder algehele narcose een spoedkeizersnede heb gehad.