Ik word helemaal dol van het aanbod baby- en kinderspeelgoed. Ik weet gewoon niet wat ik zal kopen voor mijn zoontje die begin januari 1 jaar wordt. Eerst dacht ik aan iets van little people, maar zie ook weer megablocks, en noem het maar op. Iemand tips voor een cadeau wat een succes was?
Hier geven wij straks nijntje 'duplo'blokken. Weet nu al wel dat het een succes wordt: de gewone duplo is al erg succesvol (we hebben de gewone duplo en de babyduplo), en nijntje is ook zwaar favoriet. Straks dus twee succes-dingen in 1 Behalve duplo is little people idd ook erg leuk, dingen van Vtech.. Megablocks zou ik zelf niet doen: dat spul kan best makkelijk kapot, duplo (en een paar stevige nepsoorten, abricks is geloof ik steviger dan megablocks) houdt veel beter... Verder misschien nog een idee: houten blokken, loopauto (zo eentje waar ze zowel achter kunnen lopen als op kunnen zitten).
En oja... Thirza krijgt van mijn ouders een babylaptopje. Van het weekend waren we op een kinderverjaardag en daar lag zo'n bumba-ding. Nou, helemaal fantastisch ook!
Little People viel hier goed in de smaak. Hij heeft de voelboerderij (bijbehorende paardenstal is in de aanbieding bij de Kruidvat deze week ) en de garage. Van de garage begrijpt hij nog niet zoveel. Verder heeft hij een tractor en kleding gekregen. Dingen om te stapelen vind hij ook super, of waar hij dingen in kan doen zoals blokkenstoof.
Rozemarijke, Waar koop je die nijntje duplo blokken??? En wat bedoel je met zo'n bumba ding?? Ben me ook een beetje aan het orienteren...!
Little people boerderij heeft ze gehad op d'r eerste verjaardag; GROOT succes. Nu met sint klrijgt ze de LP speel en leer stad; onwijs leuk (staat nu bij ons via de speelotheek) en is bij de Bart Smit as wo in de aanbieding met 50%korting; aanrader. Maar daar is je kind met 1 jr nog net wat te jong voor...
De nijntjeblokken hebben wij bij intertoys gekocht. En zo'n bumba-laptopje... geen idee waar die verkocht worden, maar zal vast bij intertoys of bart smit of toys'r us te vinden of bestellen zijn!
Die LP-boerderij leek mij ook erg leuk en die laptop onthoud ik ook! Een loopwagentje heeft hij al en zo'n duwkar ook, maar zijn inderdaad ook leuke dingen. Rozemarijke, voor Thirza is het al over een paar weekjes zover!
Ik lees ook even mee. Zoontje wordt begin februari 1 jaar. Heb pas in de aanbieding al zo'n driewieler met duwstang gekocht (smart trike). Hoor veel positieve reactie over little people. Is dit nu al leuk, om moeten ze daarvoor wat ouder zijn?
LP is nu al leuk. Het is voor straks ook erg leuk, qua fantasiespel, dat doen ze er nu nog niet me, (net als de nijntjeblokken: die zijn nu vooral nog leuk om lekker te besabbelen, af te breken enz. Maar die zijn tenminste over een jaar of 2 jaar of 3 jaar OOK nog leuk ). En idd. Hier nog 3 wk en 6 dagen, hahaha
3 wieler met duwstang en little people waren hier favoriet. little people gebruikt ze nog heel veel en heeft ondertussen bijna heel de serie. erg leuk
Houten loopfiets was/is hier ook een groot succes. Duplo vindt ze ook erg leuk. Little people juist weer helemaal niet. Driewieler heeft ze ook gehad, vond ze ook leuk.
Ik zit ook te twijfelen.. nog maar bijna 2 weken en dan is t al zover!! Heb een Ernie bij de dokter voor m gekocht & ga voor de rest denk ik geld storten op zijn spaarrekening aangezien het 3 weken later alweer sinterklaar is Little people is hier overigens ook groot succes, hij heeft de garage, een treinperron met rails en een trein die echt rijdt, de boerderij en wat losse auto's enzo... top!
Ja, de nijntje blokken zijn alleen bij de intertoys te koop. Luca heeft ze voor zijn eerste verjaardag gehad en een groot succes! De Little people garage heeft hij ook gehad en is ook super! Verder houten vormenstoof en hamertje tik dat soort dingen vindt hij leuk. Ook het jip en janneke voorleesboek is een leuk idee. Maar little people vindt hij nu sowiewso erg leuk. Die poppetjes en de autotjes loopt hij overal mee naar toe.
Bedankt allemaal voor de goede tips. Oh Lovely jouw kindje ook al bijna 1! Even off topic: ik hoop nog steeds dat zoontje gaat doorslapen voor zijn 1e verjaardag
Hier een houten poppenwagen en lappenpop voor de eerste verjaardag. Verder krijgt ze van familie en vrienden Little people, daar speelt ze nu ook al veel mee.
Ik denk dat wij ook iets van Little People gaan doen. Krijgt ze ook al wat van voor Sinterklaas. Wat ik ook erg leuk vind is een zandbak (zo'n schelp). Daar dan ook nog ballen bij (van die ballenbak dingen). Kan ze daar leuk buiten mee spelen in de zomer.