Cadeau man (25) na maagverkleining

Discussie in 'De lounge' gestart door Yupgup, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hallo,

Ik hoop op inspiratie! Vanavond gaan we op ziekenhuisbezoek bij een teamgenoot (voetbal) van mijn vriend. Ik weet verder niks van de jongen af. Hij is gistermorgen geopereerd en heeft een maagverkleining gehad. Nu heeft die jongen gisteren al visite gehad. Mijn vriend wil een VI meenemen of ander voetbaltijdschrift, maar het is me zelf al eens overkomen dan de patient al een stapel tijdschriften heeft - met veel dubbele exemplaren. Beetje lullig, dus we zijn op zoek naar een ander cadeau.

Nu dacht ik aan een kledingbon van de H&M ofzo, bedoel hij gaat geheid afvallen, maar is dat wat? Of het leuker iets niet-maagverkleinend gerelateerds te kopen of iets voor in het ziekenhuis? Hij blijft nog 1 nachtje.

Jullie originele ideeen? Of zullen we toch de bon of tijdschriften doen?

Aaargh, wat is cadeaus kopen toch moeilijk!

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Vind een kledingbon niet echt iets voor een ziekenhuisbezoek, maar als je er inderdaad een kaartje bij doet dat hij tijdens het afvallen wel een nieuwe outfit kan gebruiken is het wel een origineel idee ja. En misschien al een duwtje in de goede richting.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Zo gezien vind ik het wel een leuk idee.

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Verder nog andere ideeen.....? Wat geven jullie normaal bij een ziekenhuisbezoek dan? Ik kom echt niet verder dan tijdschriften hihi.

5. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

20 mei 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Ik heb ook een maagverkleining gehad en kreeg:

Bloemen
    Plant
    Tijdschriften
    Hotelbon

Maar het mooiste kado voor mij was een tekening van mijn kleine man :)

Ik vind een kledingbon met een kaartje een heel leuk idee. Ik kan ook bijna elke 3 weken wat nieuws halen :D

6. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Toen mijn vader in het ziekenhuis lag, heb ik een klein mp3 spelertje vol gezet met muziek die hij leuk vindt. Met koptelefoon erbij. Tegen de verveling, en als afwisseling van de tv en de stapel tijdschriften.

Maar nu is mijn vader niet zo erg met digitale muziek, dus misschien heeft die vriend gewoon zelf al muziek meegenomen?

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Oef ja, heb geen idee eerlijk gezegd. Wel heel lief en leuk idee bosuiltje! Zo goed kent mijn vriend die jongen ook niet geloof ik, en neem aan dat de vriendin van die jongen ook wel voor e.e.a. heeft gezorgd... Is wel echt een leuk idee, mocht iemand die ik beter ken ooit nog naar het ziekenhuis moeten.

Mamadebij, die hotelbon is ook lief zeg! Hier alleen een beetje boven budget. Een bos bloemen had ik ook aan gedacht, denk alleen niet dat ie er zo veel mee doet haha. Toch wat meer voor meisjes ja, ik zou er wel blij mee zijn ;)

Bedankt allemaal, denk dat we toch voor de kledingbon gaan!

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik zou idd ook voor de kledingbon gegaan zijn, erg origineel!

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik vind de kledingbon een goed cadeau, hij gaat het toch nodig hebben om andere kleding te kopen.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    En, hoeist bevallen?

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Lol. Jongen opende de kaart, glimlach en bedankt, toen de giftcard, geen reactie, gaf het aan zijn vriendin. Ik denk al, he??

Komen we thuis: 'zeggeh vriendlief.... heb je het bedrag er wel opgezet?'

'nee, moest dat dan?' ;)

*zucht*

12. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Hahahahahahaha:p Dat is ook wel echt iets voor mannen:p Al moet ik bekennen dat het mij denk ik ook wel zou kunnen overkomen:p

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik snap 'm niet? Ik zet in zo'n geval nooit het bedrag erop eigenlijk, en als ik ze krijg staat er ook nooit op. Herkende hij het niet als zijnde giftcard ofzo?

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Nee echt wijffie? Ik zet altijd het bedrag erop en krijg ze eigenlijk ook altijd met bedrag. Anders weet je toch niet wat je kunt kopen? Op de cadeaubonnen van vroeger staat toch ook gewoon een bedrag?

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Tja ik weet niet waarom, ik vind het een beetje raar om het er op te schrijven. Als het zoals vroeger er al op staat vind ik t anders, maar het er zelf opzetten vind ik...tja weet niet, gewoon raar haha.
    Ik krijg regelmatig dat soort giftcards en staat dus nooit bedrag op, daar kom je dan of bij de kassa achter of je kunt het (vaak) op internet nakijken.

Ik vind het een beetje het zelfde idee als een kadootje geven en het bedrag er op zetten in plaats van het prijsje eraf te halen. Zoiets haha kan t niet echt uitleggen haha

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hehe oke.... Snap wel wat je bedoelt. De giftcards zitten meestal alleen in een hoesje waar al ruimte is gemaakt om het bedrag op te schrijven (staat ook al een € teken) en daar zet ik het dan neer. En vriendlief vanaf nu ook :D:p

Deel Deze Pagina