Inspiratieloos, dus ben samen met mijn dochter op zoek naar leuke cadeautjes. Ze wordt binnenkort 10, de uitnodigingen voor de familie en vrienden zijn al de deur uit. En maandag deelt ze voor haar vriendinnen de uitnodigingen uit voor het kinderfeestje. Nu heb ik van de familie natuurlijk al de eerste vraag ontvangen. 'Wat wil ze voor haar verjaardag? ' Wij hebben geen flauw idee. Jullie leuke ideeën? Voor het kinderfeestje uiteraard wat cadeautjes met lagere bedragen. Familie wilt vaak net iets meer uitgeven of geld geven mochten ze het zelf niet weten.
Make-up en knutsel spullen, dat heeft ze al een tegen een aantal mensen gezegd. Maar wij als ouders vinden het zo zonde als ze constant hetzelfde zegt tegen iedereen en zij dus bergen make-up en knutselen spullen krijgt. Make-up is nu vooral nog wanneer ze speelt met haar vriendinnen, mag van mij echt nog niet dagelijks make-up op. Draag zelf ook alleen maar af en toe lippenstift en mascara, that's it. Knutsel spullen vind ik erg leuk, vooral omdat ze zo creatief is. Maar ook dat is maar even. En eigenlijk ook een te breed spectrum. Zelf hebben we al wel color painting gevonden. (Sparen voor) een draadloze koptelefoon Sparen voor een mobiele telefoon, maar dan moet ze dus geld vragen als de mensen dat willen geven. Mepal Lunch set zonder blije afbeelding
hier wordt ze vooral blij van dagjes weg... bioscoop bon, uitstapje naar Jump XL . Kledingbon. Ze vind het ook erg moeilijk. Oorbellen (maar ik weet niet of je dochter gaatjes heeft) . En oja; een proef abonnement op een tijdschrift vind ze ook wel erg leuk! Die zijn vaak tussen de 10 en de 20 euro - afhankelijk van het tijdschrift.
Hier vroeg ze aan ons kleine dingen: een unicorn onesie en sloffen (ali express), kleurpotloden en stiften van de action (sets met exact dezelfde kleuren van potlood en stift). Verder stond er op haar lijstje: - l.o.l ballen - lost kitties - leesboeken - fimo klei - bios bon - disco lamp - nano cube (zo'n geluidsboxje) -
Hier vraagt ze aan ons een e-reader. Verder zullen er vermoed ik LOL-ballen, boeken en dingen voor haar telefoon op haar lijstje staan. En een koptelefoon (ook voor in de auto om ongestoord muziek te kunnen luisteren als we op vakantie gaan).
https://www.lidl-shop.nl/media/047d0730fd4a6bc85d0e75a2d31df616.jpeg tekenkoffer Boek Fashion cheques Pappilotten
Hier mocht ze op haar 10e op paardrijden, dat wist ze natuurlijk niet. Maar de decathlonbonnen kwamen goed van pas. Een mooie set stiften wilde ze ook graag. Verder een intertoysbon, schilderspullen en boeken. Ze was echt met alles blij. Van die ontwerp-teken boekjes waren ook een hit trouwens
Onze dochter wil van ons en de opa's en oma's graag een abonnement op een tijdschrift, een pijl en boogset, zeemeerminnenstaart en veel geld zodat ze kan sparen voor wat groters.
Hier net eentje die tien geworden is. Kado's hier waren: Levensweg Boeken van de regels van Floor Strips van Jan Jans en de kinderen Geld inderdaad (heeft ze zelf laatst een goed skateboard van gekocht) Thermo Dopper (ideaal ding vind ik! Misschien leuk voor familie, want wat duurder) Lichtjes om in haar kamer op te hangen Bioscoopbon is ook altijd een succes Telefoonhoesje Boekenbon
Mijn dochter is net jarig geweest (ook 10 jaar geworden). Nu zit ze op paardrijden, dus ze had daar wat nieuwe spullen voor gevraagd. Verder: - abonnement op Tina - bioscoopbon - leesboeken: Dagboek van een muts + het nieuwste deel van de Waanzinnige boomhut - een kleurboek van Topmodel - gelpennen van Topmodel - geld - een nieuwe wekker (met radiofunctie; in de kleur van haar nieuwe kamer) - een beautycase van Voque met douchespulletjes erin - het spel Party en Co Verder wordt zij ook blij van: - tijdschriften - bon voor een dagje weg: zwembad, binnenspeeltuin, museum - douchefoam/deo/parfum van Voque of Douglas (eigen merk) - strandlaken - bureauonderlegger - gezelschapsspellen (denk aan: Cluedo, Zeeslag, Carcassonne) - gel-a-peel - Ty-Beanie knuffel - Schleich - Playmobil - Glasstiften - Kleurpotloden Topmodel (huid- & haarkleur, jeanskleuren) - Accessoires voor op haar slaapkamer, zoals een letterbord, magneetbord, magneetjes, kussens voor op haar bedbank, lightbox.