Onze dochter word over 2 weken 2 jaar. Vinden het heel moeilijk wat moeten we cadeau geven/vragen. Keukentje met van alles, poppen en soort loopfietsje heeft ze al. Ze heeft ook een grote broer ze veel dingen zijn er ook al waar ze beide mee spelen. Wie heeft ideeën, waar word er bij jullie succesvol mee gespeeld? Wel graag betaalbare dingen en zijn niet zo van het houten speelgoed.
Ik weet niet of ze het al heeft, maar misschien is dit wel leuk - klei en playdoh spulletjes - tekenen - vtech - duplo - gitaartje - speelgoed van een tekenfilm zoals my little pony, hello kitty, peppa big etc. Alvast gefeliciteerd en een gezellige verjaardag toegewenst.
Kindertafel met stoeltje of krukje, tekenspullen, krijtbord met stoepkrijt, poppenwagen, driewieler met duwstang.
Ooh wat leuk! Nee, mijn zoontje heeft geen idee. Pas geprobeerd ergens. Maar hij is in grove motoriek toch een kluns haha. Ik zal eens zoeken 2e hands, kan hij oefenen in de tuin
Wij gaven onze dochter een poppen kinderstoel. Ze gebruikt m meestal voor zichzelf Was 15 euro bij de BS en helaas wel van hout Haha. Verder heeft ze toen ook veel buitenspeelgoed gehad
Dochter heeft van ons zo'n hondje gekregen voor haar 2e verjaardag. https://www.bol.com/nl/p/furreal-friends-chatty-charlie-blaffende-beagle-interactieve-knuffel/9200000080041435/
Hier heb ik toen het volgende gevraagd: Hamertje tik Poppenbad (prinses coralie) Tasje van fisher price met geluid Kinder bezem met handveger en motblik Kinder harkje Duplo of playmobil 123 Playdoh big barrel Puzzels Een leuk voorlees boek HABA Boomgaard spel