Verjaardag

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Yeuu, Jan 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

Jul 25, 2017
    1,434
    805
    113
    Female
    Wie heeft een tip voor de "grote mensen verjaardag" van mijn kinderen. Er komen 14 kinderen in de leeftijd van 2 tot en met 10 jaar.

Vorig jaar hadden we een springkussen.
    We zitten nu te denken aan schminken, suikerspin apparaat, choco -fontein. (Hebben we zelf ook spullen voor)

Wie heeft nog een leuk idee?

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Schminken is top, moeten ze in de rij staan en wachten ze rustig :roflmao:
    Choco fontein vind ik erg gewaagd ik zou het niet durven.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,161
    35,826
    113
    Oh zou zeker nog weer een springkussen doen, dat is hier altijd een succes. Of vorig jaar hadden we een mechanische stier en van die sumo worstel pakken (maar dan is 2 jaar veel te jong).

NiekeKris and GossipGirlxoxo like this.
  4. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    Zou ook gewoon zo’n springkussen doen, waarom iets wat een succes is veranderen?
    Schminken zitten ze best lang stil te wachten, en is ook zo weer klaar.

GossipGirlxoxo likes this.
  5. Felice

Felice VIP lid

Apr 22, 2009
    7,498
    8,421
    113
    Ja, en de eersten die klaar zijn kunnen er voor zorgen dat schmink op plekken komt waar je het niet wilt :confused: (bekleding bank, gordijnen ...)

Syane, Catou and GossipGirlxoxo like this.
  6. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,843
    4,103
    113
    Ai ik kreeg een error over de 'grote mensen verjaardag' met 14 kinderen ha ha. Maar ik begrijp dat dit het gewone verjaardag vieren is voor familie/bekenden en een kinderfeestje apart nog is.
    Bij onze familie/vrienden wordt er nooit zoiets gedaan (vind ik ook niet nodig eigenlijk), maar als het springkussen ern succes was zou ik dat weer doen. Kan ook voor de 10 jarigen nog met denk ik. Schminken etc is ook leuk. Misschien een ballonenclown oid laten komen?

Syane likes this.
  7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,136
    8,869
    113
    Ligt een beetje aan de ‘leeftijdsverdeling’ van de kinderen…is het merendeel <6 of juist >6 (bij wijze van, op de plek van de 6 mag je ook een andere leeftijd invullen ;))? Voor mijn tienjarige is schminken al een paar jaar een grote ‘no go’, een springkussen ook sinds een jaar of twee, maar als de rest van de kinderen bv. 2 en 3 is, dan zet ze zich daar qua printkosten wel overheen, zeg maar. Chocoladefontein en suikerspinnen zijn wel aan haar besteed, en ook aan andere kinderen van die leeftijd die ik ken, maar zou ik juist weer niet doen als het overgrote deel van de kinderen die komen peuter is.

8. zegenwens

zegenwens VIP lid

Sep 28, 2021
    5,011
    4,987
    113
    Female
    Vroeger gingen wij dan met alle kinderen van de vrienden van mijn ouders verstoppertje doen boven. Maar met 14 kinderen is dat wel een beetje veel :p

Als ik het zo lees zal het springkussen dit jaar gerust weer een succes zijn!

olleke likes this.
  9. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,002
    3,665
    113
    Hele grote knutseltafel!

Moet wel zeggen dit hadden wij laatst ergens en vooral de meiden vonden dit leuk, jongens waren buiten aan het voetballen enz

olleke likes this.
  10. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,299
    10,268
    113
    Dan zit onze knul aan de knutsel tafel :D

esklessebes likes this.
  11. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014