cadeau moederdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Boyandgirl, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Wat kopen jullie voor jullie moeders?
    Ik wil wat kopen maar heb geen idee wat, bos bloemen meet ze van de week al gehad ivm trouwdag

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Voor m'n moeder een ici paris bon en voor mijn schoonmoeder koopt m'n schoonzusje wat in het tuincentrum, dan leggen we bij.

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Samen met mijn dochtertje mini snoep potje met glas verf beschilderd. En daarin doen we chocolaatjes.

En Voor de moeders een handgemaakte Moederdag kaart.

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik ga een appeltaartje bakken :)

5. Wij gaan naar Guido Weijers woensdag en mijn moeder krijgt haar kaartje dus cadeau :D

Omdat we woensdag al naar brabant moeten gaan we zondag niet, dus heb ik een pakketje met allemaal kleine cadeautjes (blikje 0,0% bier, chocolaatjes, douchefoam, nagelolie, enz.) verstuurd vandaag. Die zal morgen wel bezorgd worden, maar er staat op dat ze hem pas zondag open mag maken.. Weet zeker dat ze dit totaal niet verwacht en ben heel benieuwd naar de reactie!

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Zowel mijn moeder als schoonmoeder krijgen een kaartje voor een show van muis en leeuw. Daar gaan we zondag naar toe met zijn allen, zoonlief weet dat nog niet, want hij is er helemaal gek van :D

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik wacht op foto posters van de kindjes :). Zijn woensdag verzonden. Begin nu wel te zwete. Kan helaas nergens foto lijsten vinden 40/60 dus morgen nog een keer op stap daar voor

8. Koon

Koon Niet meer actief

Een canvas schilderijtje met een foto van mijn zoontje met mijn moeder.

9. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ze hebben bij het kruidvat van die leuke giftboxen voor bijv lekker borrelen of onbeperkt eten etc...

Ik heb afgelopen woensdag een pakketje samengesteld voor een vriendin van mij omdat ik 3 mega dozen vol babykleding kreeg en dit was het resultaat misschien een leuk idee :)

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Schoonmoeder is op vakantie, maar we hebben een kaart naar haar huisadres gestuurd en wanneer ze weer terug is, gaan we langs met douchegel en een zelfgebakken cake.

11. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.252
    306
    83
    Ik maak een taart voor m'n moeder en één voor m'n schoonmoeder...en 'k wil er nog iets bijkopen, waarschijnlijk een bloemetje

12. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Moeder heeft een hele zware tijd, dus wordt extra verwend.
    Van mij en mijn broers een grote stenen Boeddha die ze graag wil
    Mijn broer appte net toevallig dat hij ook de cd van Guus meeuwis haalt
    En van mij krijgt ze kaartjes cadeau voor de musical sister act volgende week zondag

We gaan niet naar schoonmoeder, heb ik ook geen cadeau voor. Misschien als schoonzusje wat regelt leggen wij bij

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn schoonmama wou graag petunia's, dus zij krijgt daar 10 van. Mijn moeder wist niks, dus zij heeft 4 grote hangfuchsia's ;)

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hier vanmiddag bij de Intratuin een mooi dienblad met spiegel gehaald, daarop staan 2 kleine ronde glazen kommen met in de ene een mooie Gerbera en de andere een klein boeketje met een roos, verder mooie stenen op de spiegel en mooi laten inpakken. Tevens krijgt ze nog een leuke kussensloop met fotos van mijn kleine grote vent

15. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor mijn moeder een mooie lijst van Riverdale, met een tekst en foto van haar kleinzoon.

Voor schoonmoeder twee bakken met petunia's en een lijstje met kleinzoon.

We hebben laatst foto's bij de fotograaf laten maken, dus vinden de moeder's vast leuk :)

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

heb zelf wat leuks gemaakt en daarnaast een kaart verzonden met greetz (gratis actie) en een dove pakketje bodylotion +douchgel en douchpuff van wehkamp was ook gratis , haha dit jaar heb ik gratis moederdagkado's :p ♡♥

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    #17 LiLaa, 11 mei 2013
    Laatst bewerkt: 11 mei 2013
    hahahahaa, leuk toch:D:p

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Een 24x24cm kaart van Greetz met eigen foto, en een doos chocola erbij.. Wordt alleen maandag pas bezorgd.. :(

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Mijn moeder krijgt een map met foto's van onze zoon, haar eerste kleinkind. En we nemen haar mee uiteten.

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Een geurtje, een kadokaart van de bloemenzaak en handcreme. Ook krijgt ze nog een canvas met foto van haar kleindochter maar die moet nog besteld worden :D Mijn moeder past regelmatig op dus mag goed verwend worden :)

Deel Deze Pagina