Hoihoi, Ik krijg donderdag een poesje ze is grijs met beetje bruin erdoor en zwarte strepen ( een tijgertje zeg ma) ik kan alleen geen leuke originele naam bedenken, ik had zelf Bella in gedachten, ma zou graag wat meer opties willen hebben voor ik echt beslis. Ik houd niet van die hollandse namen zoals kiara, neeltje, minoes en dat soort namen, ik houd van aparte namen die niet zovaak gekozen worden. Iemand ideeen?
Wij hebben: Muffin,Jason,Sheila,Nozem en Woezel. Namen van onZe vorige katten: Chester,Lucifer,Lucky,Sambal en Simba.
Ik heb een kat genaamd Jane (haar broertje heet Alec, uit Twilight) Onze andere kat heet Teun, maar was dat een meisje dan heette hij Sparklez. Ook hebben we een labrador en zij heet Bubblez en een heidewachtel genaamd Kora Misschien hier iets bij? Of Gwen? Jazz? Mijn oude hond heette Bella, vind hem ook leuk
Ik vind Bella best een leuke naam voor een kat (al zie ik eerder een koe voor me... ) Hier heet de poes Indy en de poes die we vroeger hadden heette Tabby. Heb een konijn gehad met de naam Izzy, dat is misschien ook wel leuk voor een poesje?
Lucifer? Haha was t zo'n duiveltje hihi, ik heb vroeger heel veel katten gehad bij mijn ouders thuis en die heette ook simba, nala, kiara, vind het nog steeds leuke namen, ma. Geeft t gevoel dat ik mijn oude poes terug heb en deze is echt de mijne dus wil graag wat origineels hihi
Bella klinkt lief! Ik waag het op een gok : Amy, Cuddles, Indy, Lily, Loëy, Melody, Novi, Riva, River & Suzy Q.
de namen die ik heb gehad voor de katten in heel mn leven.: Jupiler, sterre, kweenie, teun, Mr.Blues Maar het is een poes he.. uhm ... Bibi, Nipples, Ruby, Poppi....?
Mijn katten heette Nick en Simon helaas is Simon vannacht dood gereden. Voor een poesje Suzy kwebbel door bibi Laat je nog fototje zien als je haar hebt
Ik heb hier een persje die Yuna (speekt uit als Joena, is japans) heet En ik had ook nog wat dieren, alle vrouwtjes, met de japanse namen: Akira (helder), Takara (treasure), Suki (geluk) en Riku (bloem)