3 houten hart aan een hanger heeft mijn dochtertje beschilderd en zitten foto's in en een versje. Ik mag zelf uitslapen als cadeau
Ik krijg een plantje van mijn zoontje + knutselwerkje en een kaart! Mijn moeder krijgt ook een kaart, daarnaast gaan we met z'n 4tjes high theeën! Ik met Tycho en mijn moeder en mijn broertje!
Komt wel wat sneu over voor schoonmoeder. Mijn schoonmoeder is op vakantie en mijn moeder moet morgen werken. Ik doe het later, kan er nog even over nadenken
kids wat gemaakt op kdv mag uitslapen krijg ontbijt op bee verder een verrassing gaan niet naar moeder of schoonnmoeder.jammer voor ze.me moeder snapt t wel.alleen schoonmmoeder nier
Mijn dochter heeft 2fotolijstjes beschilderd, daar komen 2foto's in van de meiden. Wij hebben nog een lekkere douchegel en bodycreme van Lief! Mama gekocht en een rode roos. Dat pakken we samen in en krijgen ze Geen idee wat ik krijg, áls ik wat krijg
Ik heb nog niks voor mijn moeder. Wel al voor schoonmoeder, daar hebben we met z'n allen planten voor gekocht met bakken erbij. Ben nog druk aan het nadenken wat ik mijn eigen moeder moet geven. Mijn man zei gister dat ie een verrassing voor mij had... ben erg nieuwsgierig (hij is namelijk nooit zo van het cadeaus geven, dat vergeet ie meestal)
Mijn zus en ik nemen onze moeder altijd ergens mee naartoe. Dit keer nemen we haar mee naar de Japanner.
Ik heb zojuist een boekje van Pauline Oud gekocht 'mijn kleinkind'. Dat krijgen onze moeders cadeau, vonden we nu wel erg leuk om te doen!
Voor schoonmoeder: Wij hebben vaasjes geverfd...daar doen we bloemetjes in ( 6 stuks met glasverf bij de action) Dan een kaart met leuke foto's van de kleinkinderen ( de schoolfoto's) en ik doe er nog een bon bij van.... ( geen idee die haal ik morgen of vanavond nog even) van ongeveer 10 euro. Voor mijn moeder hebben we een fotokaart XXL ( foto van de kleinkinderen) laten maken en opgestuurd. Zij woont iets verder en daar gaan we niet langs die dag ( vindt ze zelf nooit erg)
Wij hebben voor mijn moeder een blender gekocht, die wou ze graag, haar oude is kapot gegaan. En heb zelf nog een mandje met verschillende noten erin en flesje wijn gekocht. Verder ga ik nog een taart maken en neem ik salade mee naar haar toe, want we gaan gourmetten met z'n allen. Voor mijn schoonmoeder heb ik niets, mijn man weet niet wat en ik ook niet, ze wil zelf ook nooit iets, ze doet niets en heeft geen hobbies, dus altijd erg lastig. Bovendien woont ze niet in de buurt, dus we gaan er ook niet langs.
Voor mijn moeder een hele grote lantaarn voor buiten en voor mijn schoonmoeder een trollbead van Moederdag.
Mijn moeder krijgt een ingelijste recente foto van de meiden, een boek, ik heb net pindakaas/jam koekjes gebakken en morgenochtend gaan we naar haar toe voor een brunch die ik ook zal verzorgen. Bos bloemen heb ik vorige week op de sterfdag van mijn vader al gegeven dus die sla ik nu over
mijn moeder krijgt een foto van onze dochter (fotos laten maken bij fotograaf) in een mooie lijst schoonmoeder heeft de foto al gehad en die krijgt een plantje daar in doen we van die lange sate prikkers en daar op heb ik van vilt bloemen gemaakt en daar op leuke dingen geschreven. (stond in de folder van de woontuin, heel leuk idee vond ik zelf)
Een leuke pot met lavendel. Daarbij een kaartje waarop ik haar uitnodig voor een lunch in een restaurant waar we laatst ook eens heerlijk hebben gedineerd.
Voor mijn moeder tuindecoratie (paar plantenbakken, hangers, tuinkabouter), voor mijn schoonmoeder parfum.
Bosje bloemen en Quinten heeft deegfiguurtjes gemaakt voor oma en dara hebben we een (mislukte) mobiel van gemaakt waarvan oma zal roepen ooh wat mooi maar nooit een keer op gaat hangen . Maar het is het idee dat telt . Oja hier krijgen beide oma's gewoon hetzelfde en gaan we bij beide langs, wordt dus een drukke dag