cadeau moederdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Boyandgirl, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Voor mn moeder een boeddha waar je wierrook ik kan doen met zand en wat andere dingetjes erbij.

En voor oma van der bilt haha stinkluchtje maar ze zweert erbij.
    Oma krijgt ook altijd wat.

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dit is voor mijn moeder, Deze schaal zelf gemaakt, en dit is aan de hand van een tekening van mijn zusje, en mijn aller eerste mozaiek projectje :) hij is nu gevoegd (niet op deze foto) en straks nog schoonmaken en dat ziet het er nog leuker uit dan deze foto :)

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Voor mn schoonmoeder een orchidee en voor mijn moeder heb ik een groot hart met vakjes gekocht en daar rieten hartjes, hartjes zeepjes, hartjes chocolaatjes ed ingekocht. En mn zoontje heeft 2 bloempotjes geschilderd met een klavertje 4 en vergeet me nietjes erin gezaaid

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38

Wat leuk!!

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    van mijn dochters krijg ik morgen een zelf geknutseld kadootje :p:p ben heeeel benieuwd hoe crea bea ze weer zijn geweest... zo leuk! van mijn lieve man heb ik al een kado gekregen, kon niet wachten met open maken :p:p een nieuwe ipad... de vorige hadden mijn oh zo lieve dochters gesloopt.. :p dus ik ben super super blij!!!

6. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Voor mama een charms ketting met een aantal charme erbij.
    Voor schoonmama een charme armband met een paar charms erbij.
    Voor stiefschoonmama heel cliche een dove pakket..

7. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    gisteren zijn we al bij mijn moeder geweest en ik heb haar een armband gegeven waar ze chunks op kan doen. Waren vd week op een braderie en ze heeft hem zelf uitgezocht, alleen niet gezien dat ik hem had gekocht. Ze was alleen verbaasd dat ie er ineens niet meer lag haha.
    De verrassing was gisteren dan ook geslaagd. Had haar er ook nog 4 chunks op gekocht bij dat kraampje.
    En ik betaal elk jaar de theaterkaarten, dit is dan gelijk voor verjaardag, moederdag, sinterklaas, kerst in 1. Ze weet nooit iets maar mijn ouders hebben het niet breed, dus zelf zou ze niet naar theater gaan, maar ze vindt het superleuk. Dus we gaan naar een stuk of 6 voorstellingen in het theaterjaar!

Schoonouders hebben we vandaag mee gelunched. *alleen heeft sv de rekening betaald, dus nu moet ik wel een kado gaan zoeken. Zo moeilijk want ze heeft alles al en ze heeft echt totaal geen wensen... zelfs haar eigen dochter en man klagen er altijd over haha).

En morgen mag ik zelf uitslapen tot 9 uur!! en maakt mijn man ontbijt en daarna gaan we zwemmen!!! En 's middags lekker borrelen thuis, dora op tv en lekker niks doen!

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder krijgen een grote doos chocola van Boulanger.

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier een mega bos bloemen gehad en een douche/scrub pakket van de ici paris. Verder maakt manlief een heerlijke lunch voor ons 3tjes (ben geen ontbijter) incl verse ju's/aardbeien/croissant etc.

Beide moeders hebben een houten schaal voor buiten gehad met Wat solar dingetjes/windlicht etc. Gezellig voor op de tuintafel in de zomeravonden.

10. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Man heeft dit weekend een nunchakutoernooi dus zit op bijna 3 uur rijden van huis... Dochter is afgelopen week onverwacht niet naar het kdv geweest dus knutselcadeau ligt daar nog..
    Maar dochter heeft uitgeslapen tot 9.15 dus mijn moederdag cadeau wat een rustig kopje koffie op de bank en nu een lekkere mama/dochter dag maken!

Mijn moeder moet vandaag werken dus daar ben ik gisteren al geweest en hadden een scentchip burner met scentchips gekocht.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Uhhmm een zeurpiet dochtertje, een zieke man en een zeer gehoorzame zoon :d

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Van de oudste een mooie zelfgemaakte ketting. Van mijn man en jongste een dienblad met allerlei lekkers.

13. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik heb van de kinderen zelf gemaakte ketting van wol gehad, Hebben ze op school gemaakt.
    Mijn man had nog een chocolade hart gekocht zo dat de kids dat nog konden geven.
    En wij gaan zo brunchen met zijn alle.

Voor mijn moeder had ik een doosje handgemaakte bonbons, maar deze had ik gister al gegeven. Maar ik geef mijn moeder geregeld wat.

Mijn schoonmoeder had vorige week bloemen gehad.

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wij doen niet aan moederdag dus niets. Al was het heerlijk dat ze uitsliepen vanmorgen.

Ook geen kado vanuit school oid daar doen ze niet aan mee

15. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Mijn moeder heeft een duur cadeau gehad voor haar verjaardag. Misschien kopen we nog een bosje bloemen, maar ze wilde specifiek niks voor moederdag.

Deel Deze Pagina