Ik ga me orienteren op een nieuwe mamafiets. Welk merk en type raden jullie aan? (Ik ben vrij lang en stevig)
Ik ben ook lang en stevig en wilde iets minder geld uitgeven. Heb gekozen voor de Puch Elegance. Ben er nog steeds erg blij. Straks met zijn 3tjes erop. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Ja die wil ik ook, zat vanavond nog naar te kijken, Dacht van open even een topic over. Maar zag toen deze topic.
Hier ook de montego liberty 7. Hele fijne fiets! Daarvoor een (2ehands) sparta amazone gehad, maar die vond ik persoonlijk absoluut niet fijn. Erg zwaar en log.
Avancer goedkoop maar echt een top fiets! Is onderdeel van Sparta. Zelf heb ik deze: avancer mamafiets - Google zoeken Alleen dan de malibu versie. Hij koste 400 euro met zitje van Yepp e.d. 600 euro.
Ik heb een batavus mambo deluxe gehad. Super fijne fiets maar als enige minpunt......Hij fietst heel zwaar. Is wel een hele fijne stabiele fiets. Ik heb nu de Cortina Lief! moederfiets. Hele fijne fiets maar wel wat wiebeliger dan de mambo. Denk als je 2 kindjes moet vervoeren op de fiets dat de mambo een betere keus is.