Welke liedjes staan er zoal in jouw persoonlijke afspeellijst? Wil even inspiratie opdoen . Een greep uit de mijne: She's like the wind - Patrick Swayze Kleine jongen - André Hazes Hold back the river - James Bay Halleluja - Lisa Lois Mag ik dan bij jou - Claudia de Breij The Book of love - Gavin James Make you feel my love - Adele Sorry - Kensington Purple Rain - Prince Killing me softly - the Fugees Redemption Song - Bob Marley With of without you - U2 Flink zijn - Anita Meijer In your arms - Chef'Special Under the bridge - Red hot chilli peppers Wolves - Selena Gomez Take your time girl - Niels Geusebroek Ben benieuwd!
Ik weet niet zo goed wat je bedoeld met een persoonlijke afspeellijst? Ik heb verschillende afspeellijsten. Sommige op zelf bedacht genre, andere op tijdperk, stemmingen etc. Ik moet zeggen dat ik zelf niet zo tevreden ben met de logica in mn afspeellijsten, want die ontbreekt namelijk geheel. Waardoor soms nummers dubbel staan of ik niet weet ik welke ik ze zou moeten zetten. Lang verhaal. Anyway. Zoek je gewoon inspiratie voor leuke nummers? Want dat is wel een heel brede vraag voor mij.
Haha sorry, ik ben nog niet zo bekend met Spotify.... Kom onder een steen vandaan . Ik had 'ontdekt' dat ik zelf afspeellijsten kon maken. Met favoriete nummers. Ik hoor op de radio altijd zoveel mooie liedjes.... maar weet dan niet altijd de artiest. Dus ik hoopte idd wat inspiratie op te doen eigenlijk. Maar begrijp de moeilijkheid, want er zijn ontelbaar veel mooie liedjes .
Alsjeblieft: https://open.spotify.com/user/117137651/playlist/2qnOXFvl0DFXMRElF5HYRB Ik ben een beetje blijven hangen in de jaren 80 en 90 whahahaha
Ik ken dan zelf Spotify niet, want ik heb Apple Music. Maar volgens mij werkt dat aardig hetzelfde. Wat ik zelf doe is een leuk nummer zoeken, en dan kijk ik in welke afspeellijsten dat nummer staat. Je hebt afspeellijsten van Apple Music zelf, en van gebruikers, die je allemaal kunt bekijken en door bladeren. Volgens mij is dat in Spotify ook zo. Toen ik bijv het nummer 'Hit 'em up style' van Blu Cantrell een keertje zocht, kwam ik een afspeellijst tegen 'Weer Vrijgezel'. Nou die vond ik wel grappig klinken dus die geopend en geluisterd, vervolgens komt je daar weer nummers in tegen en kun je weer verder kijken. Zo doe ik het een beetje. Soms kopieer ik zo een afspeellijst en haal daar de nummers die ik niet leuk vind vanaf en zet er dan nieuwe nummers bij die ik er bij vind passen. Soms kun je ook lijsten zoeken naar gelang van moment op stemming. Bijvoorbeeld voor sporten, schoonmaken, zondag ochtend etc. Verder zijn er lijsten met nummers waarvan het algoritme denkt dat je dat leuke muziek vind. Bij mij klopt daar nooit geen ene bal van trouwens, maar ik ben qua muzieksmaak dan ook nogal onnavolgbaar. \ De lijsten met 'hits van nu' en 'future hits' vind ik ook vaak leuk. En ik zoek ook op genre of artiest, 'het beste van die-en-die', of 'de beste dance jaren 90'. Soms ook artiesten die ik helemaal niet ken. En als daar nummer tussen zitten die ik erg leuk vind, gaan ze op een lijst.
Wow, bedankt!! Wat een mooie liedjes zitten ertussen! En ik wist niet eens dat je zo'n lijst kon delen, hahaha. Iets met die steen...