Ha dames, Deze nacht heb ik erg onrustig geslapen.. (Weekendje weg en zoonlief is dan erg onrustig in de nacht dus weinig slaap voor mama) Maar nu merkte ik dat ik de afgelopen 2 uur regelmatig een soort menstruatie machtige pijn in mijn onder buik heb. En ook licht in mijn rug. Niet erg ofzo ook niet met harde buiken maar gewoon een irritant gevoel, haha. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ken dit namelijk niet van mijn vorige zwangerschap.. Maar ja alles is bij deze anders, haha.
Heel herkenbaar. Doet best zeer.. War ik ervan weet is dat het het groeien/indalen is. Een kruik of douche kan helpen.
Ja vanaf 30 weken heb ik regelmatig in de nacht menstruatie krampen... vorige controle was hij nog niet ingedaald. Nouja hij was bij 31 weken ingedaald en er blijkbaar weer uit gekomen met 35 weken lag hij weer wat hoger bleek. Maar vanaf dertig weken is het ook niet heel gek dat de baarmoeder af en toe wat meer gaat krampen ter oefening voor de real deal straks.
Hmm zoiets dacht ik al.. Heel irritant Ik verwacht geen indalingspijn omdat bij mijn vorige bevalling is geconstateerd dat ik een te smal bekken heb. Toen was zoonlief bij 10cm ontsluiting en persweeën ook nog niet ingedaald en kreeg ik een spoedkeizersnede. Mja alles is nu wat slapper qua banden en spieren dus wellicht komt hij nu wel iets verder en wil mijn baarmoeder idd alvast oefenen (helaas voor Nix want ik krijg weer een keizersnede) Bedankt voor de antwoorden en gelukkig is het gewoon een bevestiging van wat ik al dacht
Jep heel herkenbaar. Bij mij viel het volgens de vk ook in de categorie groei en indalen. Heel naar maar niet zorgwekkend. Ik had het toevallig gisteravond nog en ik word er soms s nachts ook wakker van...
Dit is echt precies mijn verhaal, zo toevallig. Zit nu ook met krampen op de bank die ik niet herken van de vorige zs. Ook een bevalling tot 10 cm en persen gehad maar ks vanwege knik in bekken. Kwam dus ook niet ver naar beneden. Vind jouw verklaring eigenlijk wel logisch, zal het bij mij ook wel zijn