We willen een beestje in huis..leuk leuk! Ook goed voor ons mannetje met ASS. Maar wat zijn die kittens snel weg..grrr! Gereageerd op een kitten want hij paste precies bij ons qua karakter. Gereserveerd een dag later. Als dit iedere keer gaat gebeuren ga ik balen pfff. Iemand wat meer ervaring met een kitten zoeken? Bepaalde plekken behalve asiel? Geen marktplaats iig
Wil je een raskat? Want ik weet een goed adres voor een Heilige Birmaan. Ze hebben 1 tot 2 keer per jaar een nestje. Onze zoon is nu 1 en al gaat hij op de kat liggen ( als ik 1 seconde niet oplet) het beestje doet echt helemaal niets ze zijn erg aanhankelijk en “praten” ook veel met je.
Welke regio woon je, ik heb kittens. Mogen nog niet weg, maar worden in de huiskamer met honden en zusterpoes en kinderen (en veel vrienden van de kinderen en onszelf) opgevoed.
Dat komt wel goed, jij ook succes met je zoektocht. Je kunt ook bij het asielkijken, daar komen de kittens ook snel binnen en dat kost geen 200 euro en die worden ingeent en geholpen op de juiste leeftijd.
Asiel moet je er gelijk 2 nemen als je er niet al 1 hebt. En ja..ik snap waarom ze het doen, maar hier in ons huis(houden) past er gewoon maar 1. Onze kat is nu bijna 3 jaar dood en wij gaan dit voorjaar ook voor een kitten! Mijn dochter zeurt er sinds de dood van haar maatje al om dus die gaan we heel gelukkig maken Ik denk dat je vooral via via de meeste kans hebt en wat later in het jaar. Het is nog net wat te vroeg voor meer aanbod. Helaas wonen wij écht zo'n beetje in het andere uiterste van NL anders was ik zo naar Friesland gekomen haha. Wat hebben jullie voor kleurtjes? We willen graag een rode, schildpadje of wit oid. Geen zwart of grijs gestreept (ivm vorige kat). Liefst zou ik trouwens een Britse korthaar willen (qua karakter maar ook uiterlijk), maar 800 euro voor een kat is ons toch echt te gek. Daarom weer een 'gewone' htk variant
In het asiel zijn kittens zo snel weg. Hou het al een tijdje in de gaten. Maar je weet dat ze goed zijn nagekeken in het asiel. Bij mensen thuis is het altijd maar afwachten..
Je hebt ook stichting moederloos. Waar je kittens kan vinden die zonder moeder zijn opgegroeid doordat ze gevonden zijn of mama is overleden oid .
Hier zijn we ook druk op zoek naar een kitten. We willen graag een bengaal. Het is nog erg vroeg in het seizoen.
Het is inderdaad nog niet echt het seizoen ervoor... nog een aantal weken wachten en dan weet ik zeker dat er meer nestjes te vinden zijn!
Hier hoef je geen twee te nemen hoor.. Wij hebben een poes uit de kittenopvang via de dierenbescherming. Deze groeien op bij gastgezinnen in een thuissituatie. Onze poes was vier maandjes oud toen we haar kregen. De kosten waren 115 euro. Daar zitten de entingen bij, ontworming, chip, voer, kortingsbon voor voer én de sterilisatie.