Zijn hier mensen met een shopje die shirtjes doet bedrukken , ik hoef geen webshop adressen maar vraag me af hoe dat precies gaat, gebruik je een plotter en dan met een hittepers.. Ik ben bezig met mijn eigen babylijn (duurt alleen eeuwen hahaha) en zou als bijzaak dat erbij willen doen op de shirtjes (om er leuke kraamkadootjes van te maken) het word dus geen grote business ofzo , hoe zou ik leuk kunnen beginnen zonder te grote investeringen? (want de producten zelf zijn al duur genoeg en het is bijzaak) Ik weet niet of dit topic mag en zet er dus nadrukkelijk bij dat hier geen webshops genoemd mogen worden! en hoop dat het zo wel mag blijven staan.
Je hebt speciaal strijkpapier te koop. Je print daarop de tekst/afbeelding en vervolgens kan je dat op een kledingstuk strijken. Goedkoop, maar na een paar keer wassen is het geen gezicht meer. Voor kwalitatief bedrukken zal je echt in de buidel moeten tasten.
ja dat vind ik niets idd van die transfer papier wil gewoon met flex folie e.d. werken dan maar wat meer kosten maar kwaliteit is wel belangrijk (ondanks dat het bijzaak is) ik heb alleen geen zin meer dan nodig uit te geven..
ja ik heb hier al een plotter staan omdat wij zelf ook bordjes maken voor bv op de tennisbaan e.d. (met nummers) dus dat scheelt, niemand commentaar over een goede transfer / hittepers?