Haha ik snap jou! Ik zou dat ook hebben hoor! Ben altijd zo nieuwsgierig wat ik krigj voor mijn verjaardag dat mijn vriend ook dingen altijd zorgvuldig verstopt Maar probeer te wachten! Nog eventjes!
Haha ik vind het wel grappig hoor. Ik ben precies hetzelfde, erg nieuwsgierig, mijn vriend weet dit ook. Soms pest hij me ermee, maar meestal krijg ik m'n cadeau zodra hij het gekocht heeft . Hij kan vaak niet wachten het te geven en ik kan vaak niet wachten het te krijgen Oh en als ik bloemen nu achter het raam hier voor neer zou zetten, zouden ze direct verschrompelen
Ik zou ook nog even wachten hoor!! Des te leuker is het om het cadeautje zondag open te maken.. Ben zelf ook altijd heel nieuwsgierig en loop mijn man altijd aan zijn hoofd te zeuren wat ie heeft gekocht. Staan wel weer van die lekkere irritante reacties tussen.
hahaha moeilijk he die verleiding, even ruiken en even rammelen hahahaha maar nee toch nog even 2 daagjes geduld hebben ik heb mijn verjaadrags kado pas 3 week na mijn verjaardag gehad, voordeel was wel dat ik het zelf mocht uitzoeken en gelijk aan mocht trekken (motor kleding)
haha ik snap die drang wel en ik zou hetzelfde dilemma hebben ik ben echt net een kleuter maar het niet openmaken zou het winnen maar er zijn tijden geweest dat ik het wel gedaan zou hebben overigens even over de bleoem, als je ze toch voor het raam zet wel ORANJE bloemen graag
Hahaha wanneer is de doos besproken dan? @ TS: Ik zou het niet doen, maar de drang ook niet hebben...
nou ja zeg! tuurlijk niet! even geduld nog.. is toch echt niet leuk, voor je man, en eigenlijk ook niet voor jou. vind je zelf ook niet?
ja joh, gewoon openmaken! En dan ook maar meteen omdoen de armband, anders had je het niet open hoeven maken natuurlijk... 8) nee, ik zou het niet doen. Daar heb je zondag anders vast spijt van.
haha vind hem wel grappig ik wist ook altijd al wat ik kreeg vroeger... eb echt veeeelste nieuwsgierig voor dat soort dingen dus hier moet je dat ook niet dagen voor me neus leggen hoor... nog grappiger vind ik btw de serieuze reacties