Over een maand gaat mijn schoonvader met pensioen. Hij is van plan om vooral rustig aan te doen en veel buiten te zijn (wandelen, fietsen). Van zijn werk krijgt hij een elektrische fiets. Een museumkaart heeft hij al. Wij zoeken nu met de (aangetrouwde) kinderen naar een leuk cadeau waarmee hij iets kan gaan doen. Maar we komen niet verder dan een weekendje weg. Heeft iemand een origineler idee misschien?
Bij mijn vader heb ik alle oud collega's maar ook zakencontacten benaderd en hebben foto's, verhalen oude stukjes vanuit plaatselijke kranten verzameld en gebundeld. Daarnaast uiteraard nog weekje weg tzt na covid en pakketje drank Maar mijn vader vond en vind nog steeds geweldig al de verhalen en foto's van vroeger. Maar scheelde ook dat ik en mijn broer allebei gewerkt hebben bij hem op de zaak.
Je hebt georganiseerde fiets weekendjes weg, word bagage naar het volgende hotel gebracht. Wat voor werk deed hij, misschien daar iets in de richting van denken? Geraniums Mooie foto van alle kinderen/ kleinkinderen etc
Wij hebben een pensioen mand gemaakt met allemaal kleine cadeautjes. Zodat hij elke dag een cadeau had uit te pakken. Hij vond het helemaal geweldig en het waren allemaal simpele dingen waarvan 1 groot cadeau een ereader.
Wij hebben voor mijn vader een aquarium compleet besteld, zijn grote hobby.. Zou kijken naar wat hij leuk vind en daar op in spelen.
Leuke ideeën allemaal! Ik ga ze even bespreken met man en zwager. Hij werkt in de techniek, maar is daar wel een beetje klaar mee. Dus ik denk dat we daar niet echt iets voor moeten geven.
Een fietscomputer waar je fietsroutes in kunt uploaden. Ben zelf bijvoorbeeld zeer tevreden over mijn Wahoo Elemnt Bold, fijne navigatie.
https://www.anwb.nl/wegenwacht/fiets?gclid=CjwKCAjwpKCDBhBPEiwAFgBzjygqcFagob9wF5QhzDpkav8iE662id4j8Vc3ss7XpGU-fd1PB9p0YhoCc2AQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Handig voor als hij pech krijgt met zijn elektrische fiets
mijn vader werkte in de metaal/petrochemie voor bijna 50 jaar totdat hij door ziekte vroegtijdig permanent uitviel. Miste net "t gouden horloge", nou werd goud wel een beetje te zot (allemachtig duur) maar hebben een mooie nette gezocht met goudkleurige kast en band met mineraalglas. Heb m zelden zo in tranen gezien, was toch wel een dingetje voor m, stukje "erkenning".