Hallo, Vanavond wil ik pannenkoeken bakken. Maar kwil een keer wat anders.. Hebben jullie nog leuke toevoegingen om de pannenkoek te bakken? En wat doen jullie altijd op je pannenkoek? Wij hebben t eigenlijk heel simpel kaas poedersuiker appelstroop honing En dat is t vaak wel... Ben benieuwd.
Ik kreeg laatst 3 kids te logeren. En omdat ik wel iets lekkers maar ook wel een beetje gezonds wilde voorschotelen: pannekoeken met fruit. Ik had Appels, bananen, ananas en mango in hele dunne lange plakken gesneden. Dit leuk gerangschikt op een schaal en dan konden ze zelf de pannekoek hiermee beleggen. De schaal ging schoon op! Had nooit verwacht dat het een daverend succes zou zijn! (oh en wij hebben ook vaak gewone suiker, of jam erop)
Een pannekoek kun je eigenlijk vullen met alles wat je lekker vindt. (ong zo als een wrap) *rundvleesreepjes/kip/gyros/shoarma/gehakt/spekreepjes/zalmreepjes *met: (lente)ui, paprika, knoflook, champignon, prei, kool, sla * feta of andere kaas soorten die je lekker vindt. Erin als vulling of erover gratin. Zure room. Bon apetit!
ik heb een keer pannekoek met spinazie ala creme gehad! Dat was echt heeeeel lekker! Er was niet genoeg spinazie dus had ik een pannekoek erbij gepakt! haha iedereen vind het raar, maar geloof me het is echt lekker! Ook lekker is om nesquik erop te doenof jam! Kaas!
mijn favoriete pannekoek is met chocolade pasta of met vanille ijs, mandarijnen en slagroom (eet ik alkleen in resaturants)
Met kwark en jam, banaan, chocopast idd. Ik eet alleen nooit hartige pannenkoeken, dat vind ik echt niets. Volgens mij kun je het in principe zo bont maken als je wilt Dus leef je uit