Ik ben benieuwd of veel kindjes ziek worden van de prik (koorts, etc) en zo ja hoe lang zijn zij ziek geweest. Demi heeft een oproep voor vrijdag en wij wilde de prik wel gaan halen. Maar vandaag hebben wij gehoord dat ze volgende week woensdag wordt geopereerd voor buisjes en verwijderen van neusamandelen. Nou twijfel ik weer over de prik, want als zij woensdag nog ziek is (38,5 of hoger koorst) dan mag ze de operatie niet.
Er zitten wel 5 dagen tussen dus als ze bijwerkingen zou hebben van de prik dan lijkt mij dat dat na 5 dagen wel over is hoor.
Hier helemaal niks aan de hand. Gisteren pik gehaalden gewoon heel vrolijk lidje geweest hoor daarna.
mijn zoontje is dood ziek geweest.. ik was dr bang van.. en heb ontzettende spijt dat ik heb laten enten.. de 2e prik komt er hier dus waarscheinlijk ook niet!!
Mijn zoontje is maandag geprikt. heeft gisteren heel veel geslapen maar verder niks aan de hand was vrolijk en had geen koorts of verhoging. Vandaag was hij weer helemaal de oude
Hier ook last gehad. Maandag de prik gehad en maandagavond en dinsdag de hele dag koorts gehad. Op zn hoogst 38,5. Nu nog wat verhoging 37,8. Hij is ook wat huileriger, maar eet en drinkt wel goed.
Hier niets aan de hand, en die van mij kan behoorlijk kwakkelen (eerste negen maanden drie keer oorontsteking gehad).
Hier het zelfde. Wij weten dan ook niet of wij voor de 2e gaan. Tegen de tijd goed overleggen met huisarts. Ons kleintje was de week ervoor ook niet helemaal lekker dus dat kan er ook mee te maken hebben. Weet niet hoe lang het duurt is sinds gisteren ziek heeft ook gisterochtend prik gehad. Wel naar huisarts geweest en heeft antibiotica voorgeschreven.
Die van mij was ook doodziek,precies 12 uur na prik 39,2 koorts slap.hangerig en raar ademen...vond het ook heel eng...nu is er niks meer aan de hand..
de huisarts schrijft toch geen antibiotica voor tegen bijwerkingen van een griepprik? dan heeft je kindje dus al wat anders onder de leden gehad.....
hoi, nee de mijne niet, wel af en toe een beetje eten opgeven, iets meer dan normaal gesproken. Mijn twee neefjes zijn gisteren wel wat `ziek` geworden na de prik, ze moesten namelijk erg overgeven. groetjes
Ja dat klopt hoor 2 weken geleden begon hij al met grieperigheid waarvan 1 dagje wat verhoging gehad 38,5 graden. Hij at toen wel goed, wat gewoon vrolijk en levendig had alleen ook af en toe een vervelende hoest. Dinsdag toen wij voor de prik moesten had hij geen koorts dus wij zijn gewoon gegaan. Huisarts heeft overigens niet gezegd dat het perse door die prik komt trouwens. Jullie hebben gelijk dat ze niet zomaar antibiotica voorschrijven, maar zo ziek was hij helaas:x. Dus of door mex griep of toeval geen idee?? Of zij de arts misschien omdat hij al niet helemaal 100% lekker was.
Overleg even met je huisarts anders! Hier ook heel veel last gehad van de prik (vandaag derde dag koorts, gelukkig wel zakkende nu) maar mijn huisarts zegt dat zijn immuunsysteem dus heel goed reageert op de prik, en dat het kan betekenen dat hij wat sneller beschermd is tegen de griep. Mijn zoontje is twee maanden geleden opgenomen geweest met ook een influenzavirus en de koorts was nauwelijks onder de 41 te houden met max. paracetamol. Artsen waren er in rep en roer over. Ik heb nu zelf het idee dat als ie al zo heftig op dit beetje geinactiveerde virus reageert, dat ik blij ben dat ie de mexicaanse griep zelf niet gekregen heeft. Waarschijnlijk had ik dan, net als met het andere influenzavirus, weer met hem in het ziekenhuis gezeten. Mijn huisarts zei ook dat ie hoogstwaarschijnlijk op de tweede enting bijna niet reageert.
Tess heeft dinsdag middag de prik gehad sliep s'nachts wel wat onrustig werd 3 keer wakker en viel na kort huilen weer in slaap maar verder niet ziek geweest.