Wat leuk, dan schelen onze kindjes precies 1 dag! En ja, verleidelijk is het zeker, dat vind ik ook. De babywalker is echt wel een aanrader, zeker voor 10 euro! En zo gaat dat dus ja, op mp
Als grootouders een groot cadeau willen kopen (waarvan ik ook me suf zit te bedenken wat dan...) las ik ergens als tip om een activiteit te "geven" voor sinterklaas. Natuurlijk niet interessant om uit te pakken, maar bijvoorbeeld muziek op schoot of babyzwemmen is ontzettend leuk, en misschien nog wel een leuker cadeau dan het zoveelste fisherprice of little people!!
Chantal 74; jouw dochtertje is van 3 februari zie ik, mijn zoontje van 1. 2 dagen verschil dus, wat grappig. Jouw dochtertje is volgens mij alleen wel een heel stuk kleiner als ik het gewicht onder jouw banner zo zie (terwijl mijn zoontje bij zijn geboorte stuk kleiner was). Die babywalker zit ik nog over te denken. Hoor inderdaad positieve verhalen, maar weet niet waar ik alles laten moet als ik zo veel koop, en wil eigenlijk ook wel een klein loopautootje of loop trekkertje die tot het voorjaar mooi binnen gebruikt kan worden. Vraag me een beetje af hoe lang ze wat aan een babywalker hebben.
Ja ze is van de 3e, had het even verkeerd gezien lees ik. Ze is inderdaad een tenger poppetje. Ze heeft altijd al minder gedronken en gegeten dan ze zou moeten en is héél beweeglijk, daar zal het wel aan liggen. Ze zit net aan de ondergrens maar ontwikkelt zich verder prima dus ik maak me er niet (meer) druk om. Tja, die babywalker, we hebben thuis genoeg bergruimte maar als je twijfelt... Hij is erg leuk maar als hij straks in de weg staat is het ook niet fijn.
Ik kan alleen maar zeggen wat er hier klaarstaat voor Ziva. Weet dus nog niet of ze het leuk zal vinden. * Babywalker van Vtech * K's kids - I am the boss (dinosaurus met ballen in) --> is een echte aanrader!!! * Ballenbaan van Playskool * Ball popper choo choo van Playskool * vtech baby laptop * Kiekeboe speeldorp * Kiekeboe trein * Clemmy blokken * Clemmy treinset Nog veel meer, maar weet het niet meer allemaal. Hoop dat je hier wat aan hebt!