Hoi dames, Ik kreeg vandaag post, die ik al sinds dit jaar april verwachtte. Was verkeerd bezorgd, ondanks dat het juiste adres er toch op staat. Nou ja foutje kan gebeuren, nu ben ik benieuwd of er in de stempel een datum te vinden/zien is, want ben wel benieuwd wanneer het verzonden is.
Bedankt voor je antwoord,spikkel, of eigenlijk die van je man. Hmm, dan hebben de buren deze brief dus al sinds die tijd in huis ! Jeetje, was toch best belangrijke post, gek dat ze dat zolang voor zichzelf houden. Niet echt netjes van ze.. Plus dat het lijkt alsof ze de post open hebben gemaakt aangezien het nu vastgeplakt is met plakband.
uh nee dat is zeker niet netjes heb je ook klacht ingediend dat je de post niet ontvangen had? Zo nee, zou ik dat alsnog doen ( zegt mijn man)
Maar als de buren het zolang houden, kan de post er toch niet veel tegen doen? Ondanks dat ze een foutje hebben gemaakt qua adres? Weet overigens niet welke buren het waren, is gisteravond laat toen wij in bed gingen in de brievenbus gedaan.