Cadeau terugvragen

Discussie in 'De lounge' gestart door Nahla2013, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    TS, ik zou het trappelzakje teruggeven omdat het blijkbaar inderdaad niet uit het hart komt. Persoonlijk had ik ervoor gekozen om de volwassene van de 2 te zijn en het zakje onbevuild en netjes retour te geven...

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Dit dus

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik zou ook mijn man laten beslissen. Ik heb geen goede band met m'n sm maar dit laat ik aan hem over!

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gegeven is gegeven, echt niet retour doen:)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit.....

Maar als jij echt het trappelzakje expres vuil en/of kapot hebt gemaakt (terwijl het dus een trappelzakje van je man is!!) heb ik het idee dat jij en je schoonmoeder elkaar verdienen! Wat een lage streek van beiden :x

6. knap

knap Niet meer actief

Reageerde daar straks via mijn mobiel,

Maar is er misschien een andere reden dat sm het terug wilde?

Misschien dat ze het te leen gegeven heeft omdat het van haar zoon was. En dat zoon het straks krijgt als ze ( dood gaat) of iets en dat het dan verder vrij komt.

Ik heb een baby bordje van mijn moeder gehad ik was haar eerste kind maar mijn zusje heeft er ook van gegeten. Dus het bordje is eigenlijk ook van haar. Ik hem nu maar mocht mijn zusje hem willen ja dan ruilen we maar om en om per jaar.

7. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Alleen al van je eerste zin gaan mijn haren overeind staan...
    Heb globaal verder gelezen en dan zie ik dat het probleem vast niet alleen bij je schoonmoeder zal liggen..

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik zou de trappelzak aan je man/vriend geven en hem laten beslissen wat ie wil...de trappelzak is immers van hem geweest.
    Wel zou ik de reden willen weten, waarom ze hem dan eerst aan jou gegeven heeft en na een maand terug wil hebben..

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Och, dit meen je niet..?
    Zo'n mooi trappelzakje wat van je man is geweest?
    Nou sorry, dit vind ik een hele lage streek. Dat je het over hart kon verkrijgen zeg..:(:x

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    en wat vind je man van deze actie?

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Dit dus!
    En dan in je zin "DAT kind is 3",je was een goede schoonzus voor mij!:x

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Ik neem eigenlijk gewoon aan dat de opmerking van TS over het bevuilen van het trappelzakje een grapje was...?

13. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Dat denk ik ook....?

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ja en zo niet, had het zakje dan terug gegeven. Als je het sloopt dan gaf je dus sowieso geen reet om dat ding. Had er een ander blij mee gemaakt.

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik hoop maar dat het een grapje was, anders vind ik het gewoon best wel zielig om iets waardevols kapot te maken alleen om haar te stangen.

Ik zou het gewoon teruggegeven hebben, dat ze het lekker uitzoekt met dat ding.

16. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Jammer dat ze niet meer reageerd...

17. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Heel apart van je sm. Maar goed om gezeur te voorkomen zou ik het terug geven, en in de staat waarin je 'm hebt gekregen. En ik neem aan dat het je het niet echt ging bevuilen.

Toch? 0'o

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik geloof niet dat iemand hier de tip heeft gegeven om hem te vernagellen..

Waarom zou je dat doen? In de hoop dat je schoonmoeder boos en je nog meer heibel in de tent hebt?
    Niet echt volwassen vind ik..

Geef hen gewoon netjes weer terug en geef aan dat ze geen kado moet geven als ze het weer terug wil.

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik zou em niet terug gegeven hebben? Ze geeft em toch cadeau? Je vraagt toch geen cadeau terug? Zou gewoon houden en zeggen dat als het zo moet gaan, dat ze dan in vervolg maar geen meer moet geven.

Maar bevuilen gaat er ook wel over...

Vraag me ook wel af wat je man hiervan vindt eigenlijk..:(

20. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Er kan alleen rookschade op de zak zitten als jij binnen bij je kleintje rookt...

Maar goed dat terzijde. De haat moet wel heel diep zitten wil je zoiets doen!

Deel Deze Pagina