Hoi hoi Ik heb eerder al een topic geopend over waar een leuke slaapkamer te kopen. Zoals ik daar ook al aangaf vind ik het zo lastig om een goed bed voor mn meisie te kopen en over een kleine 2 maanden wil ik haar er al in hebben (misschien eerder i.v.m het uitklimmen van haar ledikant!) Ik weet niet zo goed wat ik moet kopen.. Wanneer ik een groot bed koop is het dan beter om er een bedrekje bij te kopen? Zijn bedjes van ikea ook kwalitatief goed en de matrasjes? Pff wat moet ik doen? Groetjes Angela
Die van mij gaat vanaf volgende week in een gewoon bed. Bedrekjes en toestanden begin ik niet aan. We hebben het bed van een private beddenzaak.
De eerste 2 nachten had ik t matrasje naast haar bed gelegd van het ledikantje, nu ligt er niets meer naast. Nee ze komt er niet uit, smiddags wel eens dan hoor k haar rommelen op haar kamertje, maar als ze wakker wordt roept ze me eerst en staat pas op als ik er ben.
youame ligt in een pesroons bed met een dikke deken ernaast dat als ze valt zacht valt en niet pijn doet
Kylian hebben we in een gewoon bed liggen (zo'n omkeerbaar bed van de ikea) Eerst zoner rand maar toen moest ik er 's nachts 3 keer uit omdat meneertje er met zijn bovenlijfje uit lag. Jan heeft er toen zelf een klein randje aan gemaakt zodat hij er niet meer uit kan rollen maar wel zelf in en uit bed kan komen. Groetjes Anita
Stijn ligt ook op een omkeerbaar bed van ikea, wij hebben nog niet het lattenbodem erin gezet dus hij ligt op de grond in een kuip dus kan er niet uitrollen, als hij helemaal gewend is dan zetten we het lattenbodem erin
Kynan slaapt nu al een paar maanden in zijn nieuwe bed, gewoon een 1persoons, geen gedoe met rekjes, kussens oid. Hij gaat niet zelf uit bed en is er ook nog nooit uitgevallen.
Hier ook gekozen om gelijk een 1 persoonsbed neer te zetten, ander blijf je bedden aan het kopen. Bed komt van de Karwei en ook de matras. Dekbed van de leenbakker en kussen van de Hema. Eva ligt er heerlijk in. Komt er niet uit, ja smorgens als ze wakker is en is er maar 1 x uitgevallen
Ik denk dat ik eindelijk weet welk bedje het gaat worden namelijk deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59827956 Heeft iemand ervaring met dit bedje? Groetjes Angel
Heb ik ook wel eens gezien. Lijkt me makkelijk alleen moet je denk ik wel verschillende maten matrassen aanschaffen
Volgens mij hoort daar een matras bij die uit meerdere delen bestaat. Als je dan het bed vergroot, leg je er gewoon een stukje bij. Alleen zit je dan wel met welke hoeslakens je nodig hebt denk ik. Vind het overigens wel een heel mooi bedje!
Ik ben bij een kinderbeddenspeciaalzaak geweest om te vragen wat voor matras je nodig hebt. Het blijkt voor kinderen echt niks uit te maken. Ze lieten me een matras voelen die voor mijn dochter geschikt zou zijn (2 jaar) en die vond ik behoorlijk hard. Volgens de verkoper kunnen ze tot een jaar of 10 op zo'n matras. Pas dan kunnen ze gaan klagen dat ie te hard is. Omdat ik zelf nog een matras had, zei de verkoper dat ik die prima kan gebruiken, ook al is ie op mijn gewicht aangeschaft.
Wij zagen bij Ikea laatst ook zo'n peuter meegroeibedje. Echt schattig! Jesse is nog niet zover, dus we hebben niet echt goed gekeken, maar later thuis dacht ik nog wel van: hoe gaat dat met het matras dan? Misschien hebben ze wel een matrasje in twee delen ofzo... Misschien niet zo'n goede kwaliteit, maar dat kun je dan later wel kopen als ze wat zwaarder zijn en je de hele lengte nodig hebt. Nouja, ik weet het niet, maar het staat wel superlief, eerst zo'n klein bedje!
Jorrit krijgt over 2,5 week een 1 persoonsbed. Deze hadden we nog, samen met een kast en nachtkastje. Hij doet het goed in een 1 persoonsbed want bij mijn ouders slaapt hij er ook in. Wel hebben we bedrekjes gekocht ( 2 bij ikea vandaan, makkelijk te bevestigen en goedkoop ) want hij is nogal druk s'nachts en ik wiel niet dat hij eruit. Het matras hebben we bij kwantum vandaan. Dat is een medium tot 70 kilo of zo iets, maar tegen die tijd is hij allang versleten, haha. Groetjes MB2005.
onze kleine meid heeft sinds 2 mnd een peuterbed je van Ikea, de Kritter. Ik heb er een uitval hekje bij gekocht, ost bijna niets. en nog niet uit bed gevallen, dus ben erg tevreden ze hebben ook goede matrasje bij de ikea hoor, kan je zelf uittesten.
Wij hebben hier gekozen voor een peuterbed! We hebben ook de goedkoopste van de ikea. Dit omdat ik Joris graag volgend jaar naar de grote slaapkamer wil gaan verhuizen en dan meteen een volledig nieuw kamertje krijgt. Wij hadden dus gewoon zijn ledikantje afgebroken en het peuterbed ervoor in de plaats gezet.
ik heb ook een mee groei bed voor mijn zoontje en het matras bestaat uit 3 delen dus ik kan het bed gewoon 2 keer uitschuiven ik heb express geen groot bed genomen gelijk omdat de overschakeling zo groot is dan en dat er dan zo'n groot open stuk open blijft en nou drek niet