Wat is nu echt een lekkere rosé? Het liefst iets zoetig. De rosé van Canei vind ik al erg lekker, maar wil voor a.s weekend eens wat anders proberen. kwebbel
ik vind rose niet lekker dus sorry ik kan je hier niet aan helpen. rose-bier vind ik dan wel weer erg lekker. (als het ijskoud is)
Rose D'anjou is een zoete en lichte rose. De rose (de zoete) van het eigen merk Dekamarkt is prima. Maar als je niet vaak drinkt en van niet zo sterk houd zou ik de d'anjou doen.
Ik ben nu de : Portugiesisicher Rosé Lieblich. Van de liddl aan het drinken. En ik vind hem heerlijk! Succes met uitzoeken!!
die Michael nog wat Dornfelder verkopen ze ook bij de Slijterij, lekkerste rode wijn hebben hun ook, plus rosé.
Ik vind de rosé van de AH trouwens echt verschrikkelijk!! Heb een keer een hele fles weg geknikkert. Bahh
Wij hebben nog een doosje staan uit Frankrijk, uit Loire, heerlijk wijntje. Ik denk dat ik dit weekend maar eens voor een prosecco ga
Ik drink het bijna nooit, alleen ooit een glaasje op een feestje. Als ik het haal, haal ik hem vaak bij de Aldi of Lidl daar is hij heel erg lekker.