Luier maat 4+ lekt steeds door.. welk merk nu proberen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xNadine, 3 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Hey dames! Mijn zoontje is nu net 8 maanden en een hele zware plasser.. hij heeft hele stevige bovenbeentjes en draagt maat 4+. Sinds Pampers de Baby Dry luiers vernieuwd hebben lekt mijn zoontje bijna dagelijks door, ook de Etos luiers lekken regelmatig door en ik word er inmiddels wel een beetje gek van.. welk merk werkt voor jullie goed bij zware plassers?

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Zijn ze niet gewoon te groot? Mijn zoontje draagt ook 4+ en is bijna 2 jaar :) Hij is wel klein, maar toch....

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ja of te klein. Onze jongste zat toen al in maat 5.

4. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Loesje86 - Nee, absoluut niet.. hij heeft behoorlijk dikke beentjes en de luier zit perfect, om zijn beentjes al helemaal niet veel ruimte meer.. hij is ook al bijna 10 kilo haha :)

Victoria30 - dat is inderdaad ook al door mijn hoofd geschoten, maar ik vind hem op het oog nog niet echt te strak zitten ofzo..

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.680
    113
    Hier draagt ze ook 4 + en dat gaat in de nacht ook niet altijd goed meer. Zit te denken aan een grotere maat te proberen.

6. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik was altijd tevreden over Kruidvat en ook bebino van de aldi is me niet tegengevallen. Een maat groter wil trouwens ook nog wel eens helpen.

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik ben destijds overgestapt van luiers.
    Ze lekte door de kruidvat heen maar die van de Jumbo gaan vrijwel altijd goed.
    Heel af en toe nog dat ze doorlekt maar dan staat der luier ook wel op klappen dus dan is het logisch ;)

8. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Hier met 1.5 nog in 4 en in de nacht 4+ (die is eigenlijk iets groot... Hij is bijna 11kg)

Bij mijn dochter ben ik via een tip hier op zp de luier achterste voren aan gaan doen bij doorlekken. Dit werkte echt supergoed!

9. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dat is ongeveer het gewicht waarbij wij over moesten. Hij was toen 6 maanden +-. Maar zit met lengte wel op de + lijn. Je kan het allicht proberen. Mocht het te groot zijn heb je het maar vast liggen ;)

10. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Zelf vind ik de Kruidvat luiers heel fijn.

11. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Geen oplossing voor je maar ben blij om te lezen dat ik niet gek ben en het dus echt aan de nieuwe pampers ligt.

Bij een collegaatje hielp actifit ipv babydry

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Dochter van 17 maanden draagt ook 4+ maar dan van kruidvat die zit goed bij haar
    Ze plast behoorlijk omdat ze veel drinkt dus moet het sowieso in de gaten houden maar met die van pampers is ze na een uur al doorgelekt.
    Jumbo heb ik ook wel eens gebruikt als ik daar was en geen kruidvat die me dichtbij genoeg was en die bevielen ook wel

13. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Hoe nieuw bedoel je? Ik heb de lading die wij nu hebben denk een maand of 3 geleden gekocht en die zijn helemaal prima. Was wel een 50% kortingsactie dus kan zijn dat ze de oude uit aan het verkopen waren.

14. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ik ben ondertussen over naar kruidvat 5 plus en ik kan met de nacht luier een raam Inmeppen zo zwaar beladen, maar door lekken is hier nog nooit gebruikt!
    ik gebruik vaak een maat groter voor de nacht. Overdag gebruikt hij nu het laatste restje maat 5.

Ehm hij weegt een goeie 11 kilo en is ook 8 maanden. En heerlijke stevige beentjes.
    Dus probeer het eens groter!

15. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Check de Facebook van Pampers eens en dan berichten van bezoekers. Staat vol met klachten over de nieuwe baby dry! Dus je bent zeker niet de enige :)
    Heb er zelf eigenlijk geen last van, gebruik nu nog maat 3 (new baby en baby dry, beide hebben ze die 3 banen).

Maar wil voor maatje 4 eens kruitvat luiers proberen.

TS: Je hebt ook luierbroekjes, misschien is dat een oplossing?

16. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Actifit werkt hier beter en achterste voren aan doen ivm buik slapen.

17. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Hier ben ik erachter dat het echt exacte wetenschappen is om dat baby dry nights zo om te doen dat ze niet door lekt. Hier lekte ze altijd aan de zij en bovenkant door en dat was ook om gek van te worden. Het zit hem bij ons hier in... instructie ;)
    Aan de zijkanten bovenaan wanneer je de luier om doet zitten een soort van ribbeltjes. Deze zitten in de liezen. Wanneer je de luier dan dicht doet moeten de zijkanten over de ribbeltjes komen. Dus niet erboven waar ze stoppen. Dan goed nauw vast zetten. Nu kan je wanneer het goed is dicht gemaakt niet meer met je vinger tussen de lies en luier komen. In het punt waar de luier kruist. Voor mijn werk verschoon ik dagelijks luier. Wel van grote mensen dus dacht bij een dreumes moet het mij ook lukken. Nou daar ligt het dus wat ingewikkelder :) nu we bovenstaande doen lekt ze nooit meer door. En wanneer wel zit de luier niet goed.

18. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    Ik zweer bij het merk Babylove (DM in Duitsland) maar als je niet in de buurt van de grens woont heb je daar niet veel aan natuurlijk.
    Ik had voor hem 's nachts Pampers baby dry gekocht. Vreselijk, elke keer doorlekken! En ze zijn zeker 2 keer zo duur.
    Babylove luiers zijn 10,95 voor een grote doos (van maat 5 zitten er iets van 78 in geloof ik). Met deze 's nachts (en overdag) eigenlijk nooit doorlekken.
    Ik zou dus zeker wat anders proberen als ik jou was, dure luiers blijken niet altijd de beste te zijn.

19. Joycelyn

Joycelyn Bekend lid

27 feb 2015
    602
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bumblies en die van Jumbo zijn wat 'steverig' qua materiaal (althans, zo voelt het aan). Nog steeds erg tevreden over. 's Ochtends is het zeiknat, maar nog niet doorgelekt.

20. Piertje89

Piertje89 Lid

23 dec 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al eens een grotere maat romper geprobeerd?
    Wil ook weleens helpen.

Deel Deze Pagina