afvallen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door oxbow, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Sorry ben ik weer met een topic, niet om antwoorden, maar toch ommijn zorgen even een beetje kwijt te kunnen.

ons meisje was al geen dikkertje, gelukkig in vergelijking met sommige mooi op gewicht.
    maar ze valt nu alleen maar af. Ze is van 12,5 kilo eind augustus naar 11,7 kilo gegaan.

Nu is ze sinds de r in de maand zit weer continue verkouden en slecht eten.
    1,5 week terug zijn haar neusamandelen verwijderd dus nu is het afwachten tot de verkoudheid verdwijnt, maar ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken.

Verder zit er op zich leven genoeg in, maar ze slaapt ook minder goed en is chagrijniger dan ze normaal is.
    Het is niet meer mijn zonnestraaltje, tuurlijk is ze ook nog wel vrolijk hoor, maar niet meer zoals voorheen.
    Het kan ook de leeftijd zijn natuurlijk.

ik hoop echt dat ze nu gaat opknappen en gaat eten.
    ik maak me ook wel zorgen omdat de kinderarts in het vu tegen mijn vriendin gezegd had dat haar zoontje te licht was en dat ze over 3 maanden terug moest komen. Hij weegt nu net zoveel als mijn cohtertje, maar is wel 5 cm korter.

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wat vervelend zeg ! Kan me je zorgen voorstellen hoor. Hier geen echte tips, maar als je je zorgen maakt zou ik toch eens overleggen met de huisarts ..

Deel Deze Pagina