Zoontje van 2 jaar heeft steeds rode ogen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door JD74, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    De titel zegt het al. Sinds een paar weken heeft onze oudste steeds rode ogen. De ene keer erger dan de andere, soms is het roze, soms rood. Hij lijkt er geen last van te hebben.
    Paar weken geleden al een arts naar laten kijken, maar die vindt er niets van. (en ik niet zo veel van hem eerlijk gezegd..;))
    Hij wrijft er niet in. Ik heb kamillethee geprobeerd, maar ontstoken is het niet.

Hebben jullie enig idee? Het kan compleet onschuldig zijn, maar met ogen wil ik graag voorzichtig zijn.

2. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    781
    251
    63
    Hier precies hetzelfde bij onze dochter (18mnd)
    Ze zit er niet aan verder, wrijft wel aan haar neus. Heb het idee dat het of door de hond komt of door de aardbeien. Dus probeer nu even een paar dagen zonder aardbeien om te kijken of het minder is.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    waarom niet naar oogarts? het oog wordt toch niet zomaar rood?

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik zou ook naar de oogarts gaan. Misschien is het een bacterie of zo en je wil toch het zeker voor het onzekere nemen. Nooit te lang wachten met dat soort dingen. Laat je maar doorverwijzen.

Charlie

5. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Zul je net zien dat het nu beter lijkt.. Maar dank voor jullie reacties. Mocht het terugkomen ga ik inderdaad een doorverwijzing halen. Dankjulliewel! :)

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik denk eerder aan een allergie. Houd het in de gaten en zolang het niet pust kan het volgens mij geen kwaad.

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Hier was het probleem droge ogen!
    We hebben een bevochtiger gekocht en die staat alleen in de nacht aan..... 3 liter water gaat er door in 1 nacht, zo droog is het hier binnen, nu minder omdat de verwarming niet aan staat maar ik kan straks mijn lol weer op.

Deel Deze Pagina