Ik wil m namelijk eigenlijk dit weekend gaan halen, maar kan zo weinig ervaringen vinden... We willen een 180x200 en omdat het uit 1 matras bestaat denk ik dan een topmatras niet perse nodig is (of wel?) Wie kan me helpen?
Niet perse met die boxspring vd ikea maar ik heb wel een matras gehad van 160/200 van de ikea en die lag enorm snel door. Een topper is echter wel fijn voor de levensduur van je matras, je kan hem makkelijk keren, de hoes wassen etc.
Niet met dat matras wat jij bedoeld maar ik heb 1 matras van de Ikea van 140/200 op het logeerbed liggen, dit was mijn matras, maar serieus, als mijn vriend zich omdraaide vloog ik met mn kop tegen het plafond. Die dingen zijn echt niet geinig meer, lijken wel trampolines. Maargoed het bespaart ook kracht tijdens de gezellige momenten, je hoeft maar 1 keer te wippen en het bed doet de rest.
Hier een bed en matras vd ikea en wel de dure versies en 2 apartr plus topping na 2 jaar slaapt hij nog heerlijk.
Wij hebben die en slaapt heerlijk geen klachten. Wij hebben 2 matrassen. Op hun site staat dat ze 180x200 wel in een matras hadden maar in de winkel zeiden ze van niet..
We hebben hem inmiddels gekocht en 2 weken staan en hij slaapt heerlijk! We zijn gegaan voor de grote variant (1 groot matras van 180 zonder topper) met een iets duurder, stevig matras. Ik ben blij