Ben alweer bijna jarig en krijg alweer vragen wat ik wil voor mijn verjaardag. wat vragen jullie voor jezelf? misschien kan ik nog ideeën opdoen!
Dat wisselt want met mijn schoonfamilie doen we niet aan cadeaus en van vriendinnen krijg ik geld. Maar dingen die ik leuk vind om te krijgen zijn; Bioscoopbon Makeup en/of parfum Cadeaubon voor bijvoorbeeld de h&m Dagje wellness of hotelovernachting Leuke dingen voor in huis en
(Kook)boeken Kadobonnen Lekkere verzorgingsproducten Sportkleding/schoenen/bidon/tas etc Duurdere dingen Weekendje weg Sauna bezoek met massage Lunch/diner/ high tea met vriendinnen
Is net een topic over geweest. - boeken - lage zwarte Allstars - nieuwe nachtkastjes - bloemen - parfum (Flowerbomb - Viktor&Rolf) - wijn - cadeaubonnen of een fashioncheque - uitjes met vriendinnen, leuk dagje weg
Klinkt misschien raar maar ik wordt er altijd erg ongelukkig van om spullen te krijgen die ik niet nodig heb. Zonde van het geld, slecht voor het milieu en staat in de weg... Dus ik zeg meestal dat ik geen cadeaus wil. Helaas werkt dat concept niet goed want meestal nemen mensen toch iets mee 😥 ....
Daarom vraag ik altijd spullen die ik echt graag wil hebben of nodig heb. En wijn staat nooit in de weg en is altijd welkom 😍😍
Hahaha hier wel... Als wij ooit is een fles open maken gooien we er meestal eerst 2 door de gootsteen omdat ze zuur geworden zijn 😂...