Ik ben vanavond uitgenodigd op de verjaardag van mijn nichtje. Ze wordt 19? alleen wat geef ik toch aan een meisje van 19. Moeilijk. Iemand een leuk idee?
Pakketje tijd schriften ( of zo'n bladceadeau bon, zijn bonnen voor een kort abbonement) Bioscoopbonnen Leuke tas of sierraad. Iets gerelateerd aan haar hobbies. Een luchtje Of of of. Moeilijke leeftijd voor een cadeau te bedenken. Succes
Idd een bon voor HM, Superstar, Vero Moda, ICI Parsis of Douglas of Hunkemoller. Lekker laten shoppen
of een lekker setje met douchegel en bodylotion en deo ofzo? je hebt van die leuke pakketjes van dove of nivea enz. vond (vind) ik ook altijd erg leuk om te krijgen.
iemand van 19 vind ik niet moeilijk meestal sieraden,makeup, bonnen idd voor h&M douglas, kruidvat enz, parfum,is ze student? anders iets voor haar kamer ofzo...
haha... grappig. Toevallig had ik het gister met vriendinnen erover dat wij dit allemaal zo vreselijk erg vinden om te krijgen. Wij vonden het inspiratieloos en nutteloos, vooral omdat we allemaal toch erg aan een bepaald merk vast hangen. Als je zoiets geeft vind ik persoonlijk dat het iets "luxer" moet zijn bv. rituals of sabon. Ik zou zelf kiezen voor een ici paris bon of idd h&m