Duowagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door PollyBaby86, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Welke duowagen heb jij gekocht? Waarom? En hoe bevalt die?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bugaboo donkey. Vind het een geweldige wagen. Hij voldeed aan alle eisen die wij stelden en rijdt super!

3. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Hier ook de bugaboo Donkey, nu nog als mono in gebruik, maar echt een super fijne wagen!

4. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Is die niet breed in gangpaden?

Ik vind hem super mooi en eigenlijk heeft die ook mijn voorkeur! Wel duur... :(

5. Savagegarden

8 okt 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de Hauck Freerider i.v.m. leeftijdsverschil en mochten we lang weg gaan ben zijn we altijd met zn tweeen en dan de Hauck omzetten naar buggy voor de oudste en de mutsy met wagenbak (hebben we nog van de 1e) voor de nieuwe baby. Helaas paste de duowagen naast elkaar niet door mn gang.....

Bijgevoegde bestanden:

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Valt wel mee. Ik kan gewoon door de voordeur heen en ook door bijvoorbeeld de kruidvat.
    Hij is duur, maar je kan ze voor bijna dezelfde prijs op mp weer doorverkopen.

7. mamajudith

3 dec 2013
    80
    0
    0
    Wij hebben de Icandy peach! Echt heel blij mee!
    De prijs op mp is rond de €650.- duo

8. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de Bugaboo Donkey, nu in gebruik als mono met meerijdplankje; heel fijn! wel paar keer als duo getest, paste prima in winkels. Vanaf volgend jaar ga ik 'm gebruiken voor mijn jongste en mijn neefje samen (ik ga 4 dagen per week op m'n neefje passen, zodoende) en dan met meerijdplankje er nog bij voor mijn oudste.

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hier ook de donkey. Hij is mooi, luchtbanden, naast elkaar, waardevast.

Nu nog niet in gebruik. Nu gebruiken we nog de joolz day. Ook echt een geweldige wagen, maar de baby bij de dreumes op schoot wordt niks!

10. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Hier de Phil&Teds Vibe. Voor 300 euro helemaal compleet via MP gekocht. Superwagen. Kindjes zitten onder elkaar, de wagen is niet veel breder dan een gewone wagen. Wij wonen in een oud huis en hebben een smalle voordeur, deze past prima. Sowieso past hij overal, heel fijn. Ik vind het echt een superwagen. :)

11. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    hier ook phil en teds, de navigator. Kindjes schelen 15 maanden.
    Ik wou echt geen bredere wagen en eentje dat licht te duwen is.
    De reiswieg onderin was in het begin heel goed, maar al snel te klein. Dat hebben we opgelost door er een matrasje in te leggen, zo kon het nog wat langer mee.
    Prima wagen. Duwt licht, makkelijk wendzaam, eenvoudig op te plooien. Voor 500 euro nieuw gekocht...

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier voor de topmark tandem gekozen.
    Het ligt er ook aan hoeveel verschil er tussen de kindjes zit.
    Hier was dat 20 maanden.
    En ik wilde er niet veel aan uit geven.
    Deze is lang en smal en ik kon overal in en een enorme lading boodschappen meenemen.
    Uiteindelijk voor hetzelfde bedrag verkocht als dat ik hem gekocht heb.
    €75,-
    Nu voor de langere stukken een meerijdplankje maar ze loopt eigenlijk altijd zelf sinds de duowagen verkocht is.

13. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Nog een vraagje over de donkey..

Is de wieg erg smal? Ik merk dat me dochter nu graag met der armen omhoog ligt, maar daarvoor is wel een wat bredere bak nodig. Kan dat wel in de donkey? Geen idee of nummer 2 ook graag zo ligt, maar ben benieuwd of het zou kunnen!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

De wieg is wel wat smaller als de wieg van de bugaboo cameleon. Maar zeker in het begin kunnen ze er prima inliggen hoor, ook met de armpjes naast het lichaam of gebogen naast het hoofdje. In principe past N er nu met 7,5 kilo nog makkelijk in, maar die wil graag zitten haha.

15. Humava

Humava Niet meer actief

Hier ook een bugaboo donkey. Ik ben er zo blij mee! Hij rijd heerlijk soepel en heb idd nog niet meegemaakt dat ik een winkel niet in kan. De bak is idd wel wat smaller dan bij andere wagens. D. is met 6 weken al 5.5 kilo en 58 cm en ik hoop dus dat hij niet snel al te groot wordt.;)

Deel Deze Pagina