Configuratiescherm - Geluid - icoon op taakbalk *aanvinken Ongeveer dan, ik heb hier engelstalige windows, dus weet niet exact hoe het in NL's zou moeten staan
Hee heb even gekeken maar bij configuratiescherm-geluid krijg ik meerdere opties maar niet die jij beschrijft?
Kan t iets zijn als ' geluidsbeheer', geluid apparaten ofzo? Bij mij is t 'sounds and audio devices' namelijk. En dan bij tabje Volume zie ik dat hokje wat ik aan kan vinken..
Ik heb even gekeken en je moet bij configuratiescherm dan 'systeemvakpictogrammen' aanklikken en daar kun je het als het goed is veranderen. Of je klikt onderaan in de balk op een pijltje, die bij mij naar boven wijst en daar kun je ook aanpassen. Klopt dit bij jou ook zo?
heb vista... nou, heb binnen configuratiescherm gezocht naar systeemvakpictogrammen en gevonden... maar bij volume staat het icoontje van McAfee??? En hij staat al op weergeven.... heb even opnieuw oopgeslagen maar helpt niet.... Mijn compu is raaaarrrr
Op een lege plek in je taakbalk gaat staan----rechtermuisknop--- eigenschappen---systeemvak---volume aanvinken--- daarna OK. Dan hoort het dr weer te staan
Ik heb geen Vista maar die tip hierboven zou kunnen werken... Heb je een laptop? Dan kun je het geluid vaak ook via je toetsenbord aanpassen namelijk... En anders even een handige Harry uit de familie ofzo optrommelen
pcootje, ja dat heb ik gedaan maar bij voluma staat dan het icoontje van McAfee.... echt te raar gewoon.. Heb al een paar keer geprobeerd aan te vinken maar t lukt niet. abcd, haha heb jij t nummer van H. Harry
Als ik dit doe zie ik helemaal geen picto van mn virusscan, weet je zeker dat je het zo doet als ik zei? Zal ff kijken of ik een uitleg met afbeeldingen kan vinden Ik bedoel het zo, maar dan net andersom ( op de link willen ze het symbool weghalen ) Volume pictogram weghalen - Windows Vista cursus