jaja weer marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door mendie, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik heb een loveseat te koop staan op marktplaats en iemand heeft daar een bod op gedaan waar ik akkoord mee ga.
    nu heb ik al 2 keer een mailtje gestuurd en heb (nog) niks terug gekregen.
    deze persoon heeft 5 dagen geleden geboden.
    wat zouden jullie doen? nog afwachten of het bod nu dan maar verwijderen?
    ik heb bij de advertentie gezet bieden vanaf 140 euro. deze persoon heeft 150 geboden.
    als ik het bod verwijder gaan er misschien wel weer mensen bieden namelijk.

vind het lastig.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zou het bod verwijderen. En een derde mail sturen voor de zekerheid. Daarin ook schrijven dat je het bod verwijderd.

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou een mailtje sturen dat je dit weekend een reactie verwacht en vervolgens maandag het bod verwijderen.

Niet iedereen kijkt dagelijks de email na.

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Moeilijk, het is natuurlijk wel vakantietijd. Ik zou nog 1 mail sturen dat je akkoord bent maar wel het bod verwijderd hebt. Mocht er dan een nieuw bod komen en je hebt van de eerste bieder geen reactie dat je dan akkoord gaat met de ander.

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    waarom niet verwijderen EN een mail sturen.. als hij alsnog reageert kan je altijd nog verkopen..

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou zeggen dat je akkoord gaat MITS je reactie krijgt, je wacht tenslotte al een poosje.
    Als er een hoger bod komt heeft deze bieder gewoon pech want hij/zij reageert niet (en jij wil je loveseat gewoon kwijt natuurlijk ;))

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Het lijkt mij als iemand serieus biedt op iets, dat ie dan z'n mail wel in de gaten houdt. Ik zou het bod dus gewoon verwijderen.

8. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

+ 1

9. Jel

Jel Niet meer actief

Dat gebeurd zo vaak inderdaad, dat je op iemand reageerd dat je akkoord gaat met een bod, en dat er niet terug gereageerd word. Erg irritant. Heb het zelf ook regelmatig.

Ik zou het bod weer verwijderen als ik jou was en daarbij een mailtje sturen naar die persoon dat je het bod hebt weggehaald. Je kunt volgens mij sowieso bij het verwijderen van het bod zorgen dat er een mail gaat naar die bieder, met de reden waarom je het bod verwijderd.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

alweer marktplaats ;);););)

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    haha ja vandaar ook mijn topicnaam.

nou ik heb net dus een mail gestuurd dat ik het bod ga verwijderen en dat als ze misschien op vakantie zijn of iets en dus niet mijn mailtjes hebben gelezen, ze mij altijd nog een mail kunnen sturen als ze nog interesse hebben, maar wel als mijn advertentie er nog is, want dat mijn loveseat misschien dan ook al wel verkocht zou kunnen zijn.

goed toch?

12. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

hier het zelfde! heel irritant!

13. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Hier precies hetzelfde probleem...

Ik heb de afgelopen weken allemaal spullen op marktplaats gezet, en in een derde van de gevallen dit probleem gehad...! Ik word er echt hoorndol van.
    Of mensen die akkoord gaan, en zeggen dat ze hun geld overmaken, en dan komt er gewoon niks... Ik elke dag mijn rekening checken (ik wil het dan ook direct opsturen als ik het geld heb, vind ik wel zo netjes), voor jan joker, want het geld komt gewoon niet. En als ik dan een mailtje stuur, reageren ze gewoon niet meer.

Naja, zullen de hormonen wel zijn, want ik zit me er echt over op te vreten.

Deel Deze Pagina