hallo dames.. ik heb gisteren een pripaid toestel van kpn blackbarry gekocht.. maar nu vandaag de simkaart erin gedaan .. ik moest dus een sms sturen naar de provider om mijn blackberry applicaties te kunnen gebruiken .. ik moet een sms terug krijgen met dat hij bevestigd is.. zolang hij niet bevestigd is kan je niet pingen enzo.. maar nu is mijn vraag hoe lang durrt zo'n terugkoppeling van een sms.. want ik vindt het wel lang duren
normaal krijg je zoiets vrijwel direct. Ik heb wel een bb, maar dat is met een abonnement. Kan je de klantenservice van Kpn niet even bellen?
nee tegenwoordig kan je met kpn pripaid een soort abbonement afsluiten .. dat gaat via je bel te goed.. je kan dan voor 12,50 per maand pingen en internetten elke maand gaat er dan 12,50 van je bel te goed af
als je aan de eind vd maand geen beltegoed hebt wordt er in de - gezet, Dan sta je op -12,50. Als je dan opwaardeert met 20 euro heb je 7,50 beltegoed dus. Ging toen ook bij mij zo in een ver verleden;
bij blackberry heb je een aparte bb internet nodig dus met prepaid gaat dit niet werken meis dit is mij verteld toen ik een bb aanschafte met abbo
sinds 1 november kan het wel.. abbo voor bb zijn al langer beschikbaar je kan wel pingen met pripaid.. kijk maar op de vodaphone site en op kpn.. ik heb er zelf in de winkel gestaan je heb alleen een andere sim kaart voor nodig end ie heb ik nu .. aantal vrienden hebben van mij ook pripaid en ping.. dus het kan wel
Ik heb ook een BB met abbo en weet ook niet beter dan dat je dus idd speciaal i-net daarvoor hebt. Misschien even met KPN bellen en je verhaal uitleggen???
ja gfa ik vandaag ook maar even doen .. dat i-net wat jij bedoeld.. daarom moet er een speciaal sim kaartje in bij pripaid.. dan kan het wel,.. dat sim kaartje heb ik nu ..
je hoeft niet speciaal het ping gedoe te installeren je kunt ook whatsapp gebruiken. is precies als pingen alleen kun je dan ook met iphones pingen. mijn vriend heeft ook een prepaid bb en wij kunnen gewoon samen whatsappen. precies hetzelfde als pingen.
ping staat er standaard op bij bb, mijn vorige was een iphone maar ik toen der tijd toen wij whatsapp gebruikte kwam de helft maar aan bij de mensen en dat heb je met ping niet
@blondjuh: ja joh.. hier helemaal geen problemen met de whatsapp. maar ik gebruik de whatsapp ook vanuit mn bb. maar wat ik er eingelijk mee bedoelde te zeggen was dat je voor het whatsappen geen appart soort abo nodig heb en dat heb je wel bij het pingen nodig.