Ik ben op zoek naar leuke apps voor op de iPad voor een peuter. De apps moeten het ook offline doen, want we gaan naar een vakantiehuis zonder WiFi. Dat wordt afkicken Hebben jullie tips?
Heb hier geen Ipad dus weet niet zeker of die daar ook op kan, maar hier vinden ze Babybus en Dr. Panda erg leuk en die spelen ze ook zonder internet.
Alle duplo spelletjes. Er is er ook eentje met ijsjes maken ezno. Hier een groot succes! Ik heb ook wel moeite met zoiets te vinden en dan ook nederlandstalige spelletjes.
Thanks ladies! De duplo apps heb ik al en die zijn idd een groot succes hier. Ga zo, als de peuterpuber even uit het zicht is, de andere apps checken
SoundTouch! Super, een hoop plaatjes binnenren categorie (bijv. dieren, voertuigen) Als je op een plaatje drukt zie je daar een foto van (steeds een andere) met het geluid erbij en je kunt het woord laten zeggen. Ik heb heel lang de gratis versie gehad en inmiddels de betaalde. We hebben nu ook twee versies van VideoTouch. Zelfde idee alleen met een kort clipje in plaats van een foto. Beide zoons vinden het leuk. Is het voor je zoontje van 10 maanden of heb je ook nog een ouder kindje? Voor die van 10 mnd. is 'contrast color' van fisher price ook nog leuk. Voor peuters inderdaad alles van duplo en lego. Eventueel ook 'build a train' Heel simpel; locomotief en wagons uitkiezen, parcours kiezen en treinen laten rijden. Gewoon een tekenappje is ook leuk. Bijv. 'Doodly buddy' met stempels die gekke geluidjes maken. Kabouter Plop: één voorleesboek gratis. Voor andere moet je betalen. Zappelin was vroeger ook offline, weet niet of dat nu nog zo is? Moet je wel de filmpjes thuis al binnen halen. Dikkie Dik is ook leuk, paar gratis verhaaltjes. En Zzz is inderdaad ook leuk, vooral als je het boek ook hebt.