Slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Selin, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Meiden,

Ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen....
    Onze kleine meid is eigenlijk een groot gedeelte van de dag wakker (gisteren van 8.00u 's ochtends tot 23.00u 's avonds en vandaag van 9.30u tot nu). Van de uurtjes die ze wakker is is ze redelijk rustig maar ze heeft ook haar huiluurtjes. We lopen al bij een osteopaat en die heeft haar darmpjes goed geholpen maar het slapen wordt maar niet beter. Weet iemand of dit normaal is?

Alle tips zijn welkom!!!!!!!!

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Boh meid, dat is wel erg lang wakker voor zo'n kleintje...
    Heb je al eens geprobeerd om haar in te bakeren??
    Iman is 4 weken ouder dan Noa ALea zie ik en zij slaapt nog veeeel meer.
    Bij Iman heeft inbakeren erg geholpen!

3. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Chiem sliep de eerste weken ook nauwelijks overdag. Wel als ik wandelde met hem (in de wagen) Misschien kun je dat eens proberen.
    Als ze verder niet onrustig is zou ik niet inbakeren, omdat dat vooral gebeurd bij kindjes die onrustig zijn.
    Als zij verder niet huilerig is onder het weinige slapen, moet je het misschien maar gewoon accepteren. Je kunt ze, hoe graag ik ook wilde, niet dwingen. (Speen bij grote zuigbehoefte en maakt ook moe)
    En bij hielp het ook dat ik Chiem ook weleens gewoon in bed legde, zodat hij wende aan zijn bedje en uiteindleijk is hij met een week of 8-10 ook overdag gaan slapen. Zoveel dat ii denk dat hij het aan het inhalen is. Tot voor kort slipe hij soms wel 20 uur op een dag!!!! Ik hoop dat jullie meisje ook snel haar ritme krijgt.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

O ja dat is zo... Als het huilen niet komt doordat ze moe is, dan helpt inbakeren denk ik ook niet.
    Huilt ze omdat ze moe is maar de slaap niet kan vatten (dat deed Iman) dan helpt het wel.

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    ik wilde net een topic openen met hetzelfde probleem.
    De laatste week slaapt Yassir ook niet veel meer of beter gezegd de hele dag niet. Af en toe slaapt in me armen en dan leg ik hem neer en dan is ie meteen wakker.

IK ZIT MET ME HANDEN IN HET HAAR!!!!! WIE HEEFT TIPS!!! :cry:

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ook ik heb hetzelfde probleem!! Ik ben soms elk uur aan het voeden en dan is ze vervolgens weer klaarwakker. Vandaag begonnen met speen en dat lijkt iets te helpen. 's nachts gaat het overigens een stuk beter. Ik moet nu na het slapen, voeden, 10 minuten spelen, in de box leggen en dan zeggen dat ze moet slapen en vervolgens in haar bedje leggen. Begint ze weer te huilen dan weer even spelen en in de box leggen net zo lang totdat ze door heeft dat ze moet slapen.

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    stukje wandelen in de kinderwagen!??
    Gister wilde onze dame ook een hele dag niet slapen, gelukkig huilde ze niet, maar wilde wel de hele dag bij mij zijn, heb buiten gezeten, heb gewandeld, gespeeld, van alles om dr bezig te houden, erg vermoeiend. En vandaag is ze haar slaap weer aan het inhalen.gekke meid.hihi

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm klinkt als heel normaal dames.

Bij ons gaat het ook zo. Alleen is mijn jongetje overdag nog eens erg actief. Druk met zijn beentjes en armpjes.

Ik heb hiet al is over gesproken op het cb maar ons manneke slaap de nacht perfect dus uiteindelijk haaltie het allemaal in de nacht weer bij zeggen ze.

9. Niet meer actief

leggen jullie haar wel weg? Dus in een wieg of bedje?

10. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    sinds vandaag is mijn kleintje vanaf half tien vanochtend wakker.. en is verder alleen stil tijdens het drinken en de roes erna... daarna is ie weer wild...

:( ik weet het ook ff niet meer ik kan echt niks doen zo...

11. Niet meer actief

maak je niet druk over dingen doen.. dat komt vanzelf wel weer.. Leer je kindje eerst goed kennen en doe wat jij denkt dat goed is!

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Is Demien Sem dan ook aan het huilen of is hij alleen maar wakker.. ik zou hem dan gewoon in zijn bedje of box leggen..

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ja hoor vandaag is Yassir ook weer de hele dag wakker alhoewel hij vandaag een aantal keer heeft geslapen. Hij slaapt dan hooguit 20 min. Ik weet het niet meer.

14. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Bedankt voor de reacties!

Noa heeft nu wat meer regelmaat en slaapt overdag niet maar 's avonds en 's nachts wel. Dat is tenminste al een stuk fijner voor mama ;)

Deel Deze Pagina