Oowja en zijn pleegouders geven ook meer aan hem uit als aan mijn kids. Maar dat is toch normaal dat je voor je eigen kids meer uitgeeft als aan andermans kids?
Owww oké dan ben ik bang dat het een beetje een misverstand is, ik dacht echt dat het jouw pleegkindje was, zie je? Ik vind het op zich idd normaal dat je meer aan je eigen kids uitgeeft.
Snapte al niet dat ik inees zoveel krtiek kreeg haha Maar is het nou nog gek voor mijn kids 50 euro te doen en voor hem 20 of is het nog te weinig?
Ik denk niet dat 20 euro dan per se te weinig is eerlijk gezegd...geef zelf ook niet meer aan 'andere' kinderen.
mijn neefje van 2 1/2 is dol op puzzelen... en met auto's spelen. Ze hadden vorige week hele leuke bob de bouwer auto's bij de blokker voor 2,99. Bij de bartsmit hebben ze van abbrick ook wel leuke garage's voor jongens en die zijn volgens mij ook iets van 20-25 euro. Lobbes Speelgoed - Zoeken op trefwoord "Abrick" zit in redelijk grote dozen. Mijn neefje heeft bij mijn moeder al de servicestation. Hij speelt er heel vaak mee.
nu snap ik hem ook. ik zou voor iets geen wat goed van kwaliteit is. zoals eerder gezegd little people is in de aanbieding bij de kruitvat voor 30 euro heb je dan 2 setjes
wat moeilijk doen joh, koop dat jochie gewoon wat leuks... zelfde denken als je bij je eigen kinderen zou doen... ookal is hij 6 dec weg dan heeft hij wel een mooi kado gehad! ik zou voor zo'n gereedschapstafeltje gaan met een gereedschapsbak ofzo erbij...
misschien een mooie tracker? gereedschap vinden die jochies ook hartstikke leuk. bij kruidvat heb ik idd leuk speelgoed gezien voor kleinere kinderen.