Mmm ik heb ze nu in de oven. Met ham/kaas en met kaas/kruidenkaas/champignons. Maak ze ook wel eens met chorizo/feta en natuurlijk met gehakt. Hebben jullie nog ideeen met wat je bladerdeeg kan vullen?
gekruid gehakt rul bakken met fijn gesneden groente. eventueel wat miehoen erdoor. bladerdeeg besmeren met eigeel en wat sesamzaadjes erover strooien. of met kip. kipfilet fijnsnijden wat gemixte groente, lekker kruiden en vullen.
oh ja en voor een zoet bladerdeeg hapje. - bladerdeeg - pakje banketbakkersroom dr.oetker een plakje door twee snijden. dubbel vouwen en afbakken. laten afkoelen en dan opensnijden en vullen met banketbakkersroom van dr.oetker. en bestrooien met poedersuiker
Met gerookte zalm: Albert Heijn Empanada's: Albert Heijn Chipolataworstjes: Albert Heijn Ik ga deze maken met kerst voor een buffet.
kipreepjes met boursin en gehakt rullen met paprika en kerriepoeder (en zout en peper natuurlijk) en een uitje er eventueel door heen. Mjammie!!
man wat een inspiratie krijg ik hiervan...klinkt allemaal zo lekker dat ik nu niet meer weet welke te maken hahahahahahaa
Ik doe dan meestal ook ham/ kaas en knakworstje. En voor bij de koffie eventueel nog met appel erin. Jammie...
soort minipizza: een bladerdeeg lapje in vieren snijden, laagje zigeunersaus erop, dan geraspte kaas en hele kleine stukjes paprika. Dan in de oven natuurlijk, mmmm
Kabeljauwfilet (of andere iitte vis) - mag bevroren zijn Flink stuk blauwe kaas erop. Bladerdeeg dubbelvouwen en de randjes aandrukken.