Ik weet , Ik weet t , ik moet blij zijn met mijn zwangerschap , alles gaat goed met ukkie en mij we zijn gezond en groeien lekker ... Maaaaar ik wordt heel vaak per dag niet blij van dat binnenwaartse gepor , de placenta ligt links boven in en daar voel ik ook nooit iets behalve rechts boven in , het is net of er de hele dag door iemand in mijn zij en onder ribben port , soms zo hard dat het gewoon niet meer schattig is ben ik de enige die dit als irritant ervaart ??
Nee hoor, met mijn vorige zwangerschap heb ik echt flink lopen schelden. Madam lag in stuit en achterliggende placenta, nou elke scheet voelde ik. Zo hard was gewoon niet normaal meer.. Dusja snap wel hoe je het arvaart
Ik kan mij haast niet voorstellen dat het irritant is.. Maar meer ongemakkelijk en soms vervelend.. Irritant klinkt zo negatief.
Ik zeg ook vaker tegen de dame "doe nou eens ff chillllll" hahaha. Ligt ook nog in stuit en de vk kon tijdens de echo vanmorgen zien dat ze mn blaas en richting bekken enorm kan uithalen...kleine kickboxer hahaha
Haha, Hier ook, mijn darmen liggen af en toe gewoon in de kreukels heb ik het idee, voel me dan echt een beetje beroerd worden. Worden jullie er 's nachts ook wakker van? Slaap al enkele nachten heel slecht doordat ik steeds wakker word geschopt...
ik word er niet wakker van , maar val er ook wel mee in slaap , op linkerzij slapen is n hel ... doet gewoon pijn dus moet wel rechts liggen , en dan begint hij ook weer ... dit is niet de eerste zwangerschap maar wel het eerste kindje dat zoooo aanwezig is
Irritant kan het zeker zijn. En ook weer grappig tegelijk. Vaak roep ik met een zucht en een glimlach, doe nou ns ff rustig! Maar nee, luisteren doet ze nu al niet naar dr moeder, dus dat wordt wat
Ja hoor kan klote zijn, mijn ene dame heeft me wel zo hard tegen mijn ribben aan getrapt dat ik gewoon een blauwe plek had aan de buitenkant. Dus ja kan zwaar irritant zijn
Bij mij drukt ze iedere x zo enorm hard der kontje en rug tegen mijn buikwand aan dat mn buik helemaal.strak gaat staan. En dan ook nog ff heen en weer schuiven. Erg naar gevoel regelmatig.
Heeeeeel herkenbaar en soms is dat best pijnlijk! Irritant vind ik het absoluut niet, ben stiekem gewoon blij dat ik haar voel!
Ik had ook wel momenten dat ik het even zat was. Dat ik mijn buik wel eens even van me af wilde zetten. Dat was voornamelijk als hij voor de zoveelste keer op een dag de hik had.
Als ik in bed een boek lees, zet ik die altijd op mn buik. De lettertjes dansen dan letterlijk voor mn ogen. Ze vind het heerlijk om tegen alles te trappen wat maar op mn buik gezet word. Denk ik klaar te zijn met plassen, broek omhoog etc. Stoot tegen mn blaas, kan ik nog een andere onderbroek aan.
Haha heel herkenbaar. Bij mijn zoontje als ik in bed lag op mijn zij trapte hij zowat zijn voet het matras in. Man...dat was soms echt akelig gewoon!
Jaaa hier ook! Moet dan altijd even terugduwen 😂 want voelt niet heel erg fijn.. Maar stiekem geniet ik van ieder schopje, hoe onprettig het ook is 😊
Het kan inderdaad behoorlijk vervelend zijn. Ik zie dat je nou 26 weken bent, toen was het bij mij ook erg hard. Vanaf een week of 30 heeft de baby minder ruimte en zal hij/zij dus ook minder hard kunnen schoppen, het is dus gewoon even uitzitten.
Haha en nu sinds kort zit mijn kleine tegen mijn buit te trappen tijdens het drinken. Kan nog wat worden als deze kleine in mijn buik ook begint te trappen. Dan word ik van beide kanten belaagd
Mijn dochter was ook zo'n wilde.. Placenta lag achter dus ik voelde ook alles! Ze deed me vooral zeer wanneer ik in bed lag dan ging het getrappel tegen mijn ribben los pff Nu bij deze zwangerschap placenta voor en een rustiger kindje. Maar wel een grotere buik (met groter kindje want hij loopt +- 3 weken voor op de groei. En dat voel je ook prettig is het niet nee. Ben smal gebouwd en niet zo groot namelijk. Soms gewoon hele voeten die naar buiten steken