Irritant getrappel ....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Novy4, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    Ik weet , Ik weet t , ik moet blij zijn met mijn zwangerschap , alles gaat goed met ukkie en mij we zijn gezond en groeien lekker ;)...
    Maaaaar ik wordt heel vaak per dag niet blij van dat binnenwaartse gepor , de placenta ligt links boven in en daar voel ik ook nooit iets behalve rechts boven in , het is net of er de hele dag door iemand in mijn zij en onder ribben port , soms zo hard dat het gewoon niet meer schattig is :( ;)

ben ik de enige die dit als irritant ervaart ??

2. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Nee hoor, met mijn vorige zwangerschap heb ik echt flink lopen schelden. Madam lag in stuit en achterliggende placenta, nou elke scheet voelde ik. Zo hard was gewoon niet normaal meer.. Dusja snap wel hoe je het arvaart :)

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik kan mij haast niet voorstellen dat het irritant is.. Maar meer ongemakkelijk en soms vervelend.. Irritant klinkt zo negatief.

4. Simone444

Simone444 Actief lid

5 dec 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook vaker tegen de dame "doe nou eens ff chillllll" hahaha. Ligt ook nog in stuit en de vk kon tijdens de echo vanmorgen zien dat ze mn blaas en richting bekken enorm kan uithalen...kleine kickboxer hahaha

5. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Haha,

Hier ook, mijn darmen liggen af en toe gewoon in de kreukels heb ik het idee, voel me dan echt een beetje beroerd worden.

Worden jullie er 's nachts ook wakker van? Slaap al enkele nachten heel slecht doordat ik steeds wakker word geschopt...

6. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    ik word er niet wakker van , maar val er ook wel mee in slaap , op linkerzij slapen is n hel ... doet gewoon pijn dus moet wel rechts liggen , en dan begint hij ook weer ...
    dit is niet de eerste zwangerschap maar wel het eerste kindje dat zoooo aanwezig is :p

7. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Irritant kan het zeker zijn. En ook weer grappig tegelijk. Vaak roep ik met een zucht en een glimlach, doe nou ns ff rustig!
    Maar nee, luisteren doet ze nu al niet naar dr moeder, dus dat wordt wat ;)

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja hoor kan klote zijn, mijn ene dame heeft me wel zo hard tegen mijn ribben aan getrapt dat ik gewoon een blauwe plek had aan de buitenkant.
    Dus ja kan zwaar irritant zijn :D

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Bij mij drukt ze iedere x zo enorm hard der kontje en rug tegen mijn buikwand aan dat mn buik helemaal.strak gaat staan. En dan ook nog ff heen en weer schuiven. Erg naar gevoel regelmatig.

10. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Oja zeker irritant soms! Vooral als ze onder het eten, dr kont lekker in mn maag duwt.

11. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Heeeeeel herkenbaar en soms is dat best pijnlijk! Irritant vind ik het absoluut niet, ben stiekem gewoon blij dat ik haar voel!

12. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik had ook wel momenten dat ik het even zat was. Dat ik mijn buik wel eens even van me af wilde zetten. Dat was voornamelijk als hij voor de zoveelste keer op een dag de hik had.

13. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Ik ken t haha

14. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Als ik in bed een boek lees, zet ik die altijd op mn buik. De lettertjes dansen dan letterlijk voor mn ogen. Ze vind het heerlijk om tegen alles te trappen wat maar op mn buik gezet word.

Denk ik klaar te zijn met plassen, broek omhoog etc. Stoot tegen mn blaas, kan ik nog een andere onderbroek aan.

15. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Haha heel herkenbaar. Bij mijn zoontje als ik in bed lag op mijn zij trapte hij zowat zijn voet het matras in. Man...dat was soms echt akelig gewoon!

16. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jaaa hier ook!
    Moet dan altijd even terugduwen 😂 want voelt niet heel erg fijn..
    Maar stiekem geniet ik van ieder schopje, hoe onprettig het ook is 😊

17. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    :DWacht maar tot je 37 weken bent :D

18. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Het kan inderdaad behoorlijk vervelend zijn. Ik zie dat je nou 26 weken bent, toen was het bij mij ook erg hard. Vanaf een week of 30 heeft de baby minder ruimte en zal hij/zij dus ook minder hard kunnen schoppen, het is dus gewoon even uitzitten.

19. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Haha en nu sinds kort zit mijn kleine tegen mijn buit te trappen tijdens het drinken. Kan nog wat worden als deze kleine in mijn buik ook begint te trappen. Dan word ik van beide kanten belaagd

20. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Mijn dochter was ook zo'n wilde..
    Placenta lag achter dus ik voelde ook alles!
    Ze deed me vooral zeer wanneer ik in bed lag :) dan ging het getrappel tegen mijn ribben los pff

Nu bij deze zwangerschap placenta voor en een rustiger kindje.
    Maar wel een grotere buik (met groter kindje want hij loopt +- 3 weken voor op de groei.
    En dat voel je ook :p prettig is het niet nee.
    Ben smal gebouwd en niet zo groot namelijk.
    Soms gewoon hele voeten die naar buiten steken

Deel Deze Pagina